Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

utvidet garant

Startet av sven erik, søndag 18. august 2019, klokken 00:09

« forrige - neste »

sven erik

er utvidet garanti vitsi  min er bare 2 år men vært øyeblikk kjørt 100 tusen er det vitsi med  utvidet garant  da en har kjøpsloven  gjelder tesla X

Ellemelle

Jeg vil si det er en vits for din del. For det første har du jo reklamasjonsretten, men i tillegg kjører du så mye at denne utvidede garantien din er "oppbrukt" innen ett år.

sven erik

så du mener det ikke er noe vitsi å ta utvidet garanti  for meg da siden jeg bruker den opp på ca et år  å den koster 30 tusen

Ellemelle

Ja hva på bilen, til en verdi av 30k, og som ikke dekkes av reklamasjonsretten, frykter du skal ryke i løpet av ett år?
Selv ny MCU koster mindre - og den får du på reklamasjon.

sven erik

vet ikke  derfor lurer jeg  va som er lønsomt før jeg har kjørt for langt  nå står bilen stille da jeg venter på garanti utløps test hos naf å har fler biler

Ellemelle

Nå var dette et retorisk spørsmål fra min side :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA