Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Priser på VAG Trillingene

Startet av Radiobil1, fredag 16. august 2019, klokken 13:08

« forrige - neste »

Typhoon7

Sitat fra: arthur på tirsdag 29. oktober 2019, klokken 17:05
Sitat fra: hemi på tirsdag 29. oktober 2019, klokken 12:13
Kostnaden med å fikse skader er lik uansett er min påstand.

Som sagt; i mitt helt konkrete tilfelle så var det en svært betydelig forskjell. Har hørt flere bekjente som har hatt akkurat samme erfaring.
Min erfaring er at så lenge man tar vare på bilen, så er dette en minimal risiko. Har akkurat levert inn en leasingbil. Eneste påkost var en kantkjørt felg som min samboer stod for. Det kan jeg leve fint med etter 3 år. I tillegg hadde jeg dachcam foran og bak som ekstra sikkerhet.

hemi

Om kostnaden er forskjellig, fikser man det bare selv før innlevering, evnt når de påpeker.

Folk har VELDIG forskjellig forhold til bil, vi er 3 kompiser som fikk TM3P samtidig, alle ble ceramic coata første dagen, min ser fortsatt ny ut, 2 steinsprut, han ene har vesentlig mer steinsprut og 2 kantkjørte felger, sistemann har nå 6 kantkjørte 20" (både sommer og vinter) masse riper på førerdør og bagasjeromsluke/ under luke, samt en haug parkeringsbulker (han liker stå nærme dørene, jeg parkerer lengst mulig unna)


Kårepåsporet

Sitat fra: hemi på mandag 04. november 2019, klokken 15:06
Om kostnaden er forskjellig, fikser man det bare selv før innlevering, evnt når de påpeker.

Folk har VELDIG forskjellig forhold til bil, vi er 3 kompiser som fikk TM3P samtidig, alle ble ceramic coata første dagen, min ser fortsatt ny ut, 2 steinsprut, han ene har vesentlig mer steinsprut og 2 kantkjørte felger, sistemann har nå 6 kantkjørte 20" (både sommer og vinter) masse riper på førerdør og bagasjeromsluke/ under luke, samt en haug parkeringsbulker (han liker stå nærme dørene, jeg parkerer lengst mulig unna)

Samme her, har bare kjørt 4000 km, men kan ikke se noe stensprut overhode, ikke hjulbue bak heller.....

SveinJ

Pris i Tyskland, utstilt i Berlin på VAG showroom.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

Radiobil1

Har dere som har reservert begynt å få noe ca leveringsdato på bilene?
Kommer de på likt, eller er det ene merket raskere med levering enn det andre/tredje?

jman76

#65
Er det opplyst om nettokapasiteten på dette batteriet?


Daruu

Min Eup skal lages uke 7 ihvertfall.
Levering senest uke 20, men selgeren trodde den skulle komme før, sannsynligvis i starten av april.
2020 VW Eup range

Sandvika

Er lovet Mii i januar. Mener jeg leste det var Seat, Skoda og så VW.
VAG har vist oppfylt sine kvoter for 2019 og holder derfor igjen elbiler til 2020 for å dra ned enda strengere  snittutslippsrater til neste år.

Daruu

2020 VW Eup range

paarsand

Jeg har fått opplyst uke 14 på konas gule citigo. :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA