Skrevet av Emne: Priser på VAG Trillingene  (Lest 2293 ganger)

Kårepåsporet

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Priser på VAG Trillingene
« Svar #30 på: lørdag 05. oktober 2019, klokken 20:52 »
Hvis en kan velge bort varmetråder i frontrute bør en etter min mening gjøre det. Jeg synes de er utrolig plagsomme i feks motlys/dagslys, de er alt annet enn usynlige på -14 eUp, mulig de har blitt bedre?

Elmo

• Gold Member
  • Elbileiere gjør det med spenning.
    • Vis profil
    • Elmo
« Svar #31 på: søndag 06. oktober 2019, klokken 00:07 »
Hvis en kan velge bort varmetråder i frontrute bør en etter min mening gjøre det. Jeg synes de er utrolig plagsomme i feks motlys/dagslys, de er alt annet enn usynlige på -14 eUp, mulig de har blitt bedre?
Aldri hatt prolbemer med det på min 2014 eUp. Hverken før eller etter skifte pga steinsprut
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 160.000 km. To fremdeles i daglig drift.
Har også en eUp 2015, gått 75.000 km, og "fikk" Tesla Model 3 i mars 2019.

Kårepåsporet

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #32 på: søndag 06. oktober 2019, klokken 07:47 »
Aldri hatt prolbemer med det på min 2014 eUp. Hverken før eller etter skifte pga steinsprut

Jeg har heller ikke problem, men jeg digger når ruta er ren, ja så er den glassklar, altså nesten som om det ikke var rute der, trådene er godt synlige. Satt en gang på med en Mondeo som også hadde varmetråder i frontruta, samme det.
I tillegg er behovet lite i en elbil som blir fort varm....
Med mindre en kjører med varmedress og kald bil, jeg gjør aldri det, det er det at bilen blir varm som er en av de tingene jeg digger med elbil.

Typhoon7

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: søndag 06. oktober 2019, klokken 08:13 »
Har hatt varmetråder i frontrute de siste 12-13 årene, og det har aldri plaget meg.

Det er det mest effektive mot stålis og dugg.

Varmeapparatet i e-up!-en er ikke det mest effektive jeg har vært borti. Det mest positive er at det ikke trenger tid på å produsere varmluft.

Oddaa

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #34 på: søndag 06. oktober 2019, klokken 09:12 »
Har hatt varmetråder i frontrute de siste 12-13 årene, og det har aldri plaget meg.

Samme her, tre ulike biler med varmetråder og har aldri tenkt på dette som noen annet enn en stor fordel. Ville gjerne hatt det i nåværende hovedbil også, men det lot seg ikke kombinere med HUD.

Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 e-Golf
2016 XC90 T8

Kårepåsporet

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #35 på: søndag 06. oktober 2019, klokken 20:42 »

Samme her, tre ulike biler med varmetråder og har aldri tenkt på dette som noen annet enn en stor fordel. Ville gjerne hatt det i nåværende hovedbil også, men det lot seg ikke kombinere med HUD.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor gikk det ikke å kombinere med HUD?😉
Har kjørt elbil i fem år, har aldri savnet varmetråder i frontruta, på bobilen kunne jeg tenkt meg oppvarma felt der hvor viskerne er parkert, ellers ikke behov.

Radiobil1

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #36 på: lørdag 12. oktober 2019, klokken 16:38 »
Får man ikke takluke på noen av trillingene i ny versjon?

2015 e-up!, 75 000 km  -  2018 e-golf, 17 000 km  -  2019 Ioniq, 5 000 km.