Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Debattinnlegg i dagsavisen: Elbiler og bompenger - vi blir lurt

Startet av ok67, torsdag 15. august 2019, klokken 10:22

« forrige - neste »

Motorwatt

Geir Martinussen er en gjenganger, og alltid beredt til å snakke ned alt som har med elbiler å gjøre. Tror elektroingeniøren etterhvert taper litt kredibilitet.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

Merket meg denne jeg også. Lite kredibilitet igjen på denne karen... Bare ville påstander uten noen backing.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Nickelilltroll

Hade skammet meg hvis jeg var i samme yrkesgruppe som han der Martinussen. Trenger ikke og ha lest mye el varet med elbil lenge for og se at mye av det han skriver er gammelt vås som varit både motbevist og kilderelatert.

Skjønner ikke hvordan en voksen mann klarer og få noe sånt på trykk, er faktisk noen saker han skriver som bare er løgn og noe han synser om....

Jepp, alle de dieselbusserne som "kunne kjørt mange fler kilometer"....før de blev bytta ut mot elbuss, de ble sikkert bare satt på bakgården for og råtne ja...

I min by kjøres det nå med 2 elbusser, både etaten og sjåfører her er meget førnøyde! Rekkvidd er null stress på en bybuss. Ja tenk...!!
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA