Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye interiørvalg - Partial, Permium og Alt???

Startet av IbizaMan, fredag 09. august 2019, klokken 09:32

« forrige - neste »

IbizaMan

Sitat fra: Morsk på fredag 09. august 2019, klokken 16:23
Hvis jeg nå kikker på "vis designdetaljer" så er det nå endret fra "Alt svart premium-interiør" (som står i begge bestillingsavtalene) til "Sort delvis premium-interiør".  Har en M3LR og en M3P inne til bestilling.. Noen som har erfart noe lignende. Har forøvrig snakket med Drammen, men får ikke noe klart svar der heller. Er det kanskje bare en bug?

Fikk akkurat ny FI på bil bestilt i går Performance - Long Range. Nå er Sort Premium Interiør byttet ut med Sort Delvis Premium Interiør. Kanskje det kommer noe nytt som skal inn i Premium?

Vidar77

Jeg har innne brstillin på lr avd bestilt med premium interiør men nå står det delvis premium på detaljer, jeg har sendt mail til delivery om saken, venter på svar derfra
LR avd skal jo komme med premium.
Noen som vet om det er noe i vin som sier noe om interiørnivå?

aj1240

Sitat fra: IbizaMan på fredag 09. august 2019, klokken 16:31
Sitat fra: Morsk på fredag 09. august 2019, klokken 16:23
Hvis jeg nå kikker på "vis designdetaljer" så er det nå endret fra "Alt svart premium-interiør" (som står i begge bestillingsavtalene) til "Sort delvis premium-interiør".  Har en M3LR og en M3P inne til bestilling.. Noen som har erfart noe lignende. Har forøvrig snakket med Drammen, men får ikke noe klart svar der heller. Er det kanskje bare en bug?

Fikk akkurat ny FI på bil bestilt i går Performance - Long Range. Nå er Sort Premium Interiør byttet ut med Sort Delvis Premium Interiør. Kanskje det kommer noe nytt som skal inn i Premium?

Jeg mistenker at det er noe feil i deres system. Ser ut som om alle som hadde premium nå får opp partial på nettsiden. Men hvis man sjekker faktura stå det premium. I kildekoden er både premium og partial listet opp som inkludert under bilen. Det er også feil når man filtrerer på disse i inventory.

Morsk

Sitat fra: IbizaMan på fredag 09. august 2019, klokken 16:31
Fikk akkurat ny FI på bil bestilt i går Performance - Long Range. Nå er Sort Premium Interiør byttet ut med Sort Delvis Premium Interiør. Kanskje det kommer noe nytt som skal inn i Premium?

Da ble jeg oppringt av Tesla Drammen. De har nå sjekket VIN nummeret som jeg har fått tildelt og det skal være fullverdig premium i M3 LR preformance i bilen. Kunne ikke svare på hvorfor det stod noe annet.
2019 Model 3 Performance- med HF

Vidar77

Jeg fikk nettopp svar fra delivery, min bil kommer med premium interiør, var en bug på tesla konto siden min.

IbizaMan

Ja, nå er det full rulle hos Tesla. Har fått 2 Credit Notes og 2 nye FI i løpet av den siste timen. Er nå på Final Invoice 3!  :)

Anderskri

Sitat fra: IbizaMan på fredag 09. august 2019, klokken 17:21
Ja, nå er det full rulle hos Tesla. Har fått 2 Credit Notes og 2 nye FI i løpet av den siste timen. Er nå på Final Invoice 3!  :)

Mens jeg sitter her med bestilling fra juni uten å ha fått vin...

aj1240

Sitat fra: IbizaMan på fredag 09. august 2019, klokken 17:21
Ja, nå er det full rulle hos Tesla. Har fått 2 Credit Notes og 2 nye FI i løpet av den siste timen. Er nå på Final Invoice 3!  :)

Noen som burde tatt seg helg, eller kanskje startet den litt tidlig ;)

pbergstrm

Ser at denne feilen også står på min profil.
Er det sånn at den retter seg selv eller må man kontakte de for å følge opp?

Sent fra min LYA-L29 via Tapatalk


cemoz101

Hei,

Sorry for the english reply.

I have the same issue. Ordered an SR+ and the site and initial confirmation said premium interior.

Invoice and Final Invoice 2 says Partial.

Tesla said it was a mistake, but this is very misleading in my opinion and given the fact that Tesla is known to change configurations, I thought what was advertised on the ad on the site was correct.

Very disappointing.

Andreas Ballestad

Prøv å sende mail til:

OsloNorthSalesEmployees@tesla.com

Bare oppgi referansenr for bestillingen og spør om alt er som det skal. Fikk svar på 5 min nå nettopp.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA