Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått utlevert LR RWD med tilhengerfeste?

Startet av MRJ, onsdag 14. august 2019, klokken 14:16

« forrige - neste »

MRJ

Er det noen av dere som har fått utlevert LR RWD med tilhengerfeste enda?
Venter fortsatt på levering. Endret bestillingen til å gjelde tilhengerfeste 23. mai.



AmocoCadiz

Fortsatt ingen levering her heller. Bestillt LR RWD 24 april  (2019). Lagt til hengerfeste samme dag det ble forespurt om man ønsket det. Etter det svært stille fra Tesla, for ikke å si...steindødt på leveringsfronten.

Sunhome

Sitat fra: AmocoCadiz på onsdag 14. august 2019, klokken 21:02
Fortsatt ingen levering her heller. Bestillt LR RWD 24 april  (2019). Lagt til hengerfeste samme dag det ble forespurt om man ønsket det. Etter det svært stille fra Tesla, for ikke å si...steindødt på leveringsfronten.
Da ville jeg tatt turen innom et senter. Jeg fikk ordnet med min leveranse slik, fikk en fra inventory, tilogmed med rabatt. Jeg bestilte i begynnelsen av mai og fikk min i slutten av juni.

MRJ

Takk for svar  :+1:

Sitat fra: Sunhome på onsdag 14. august 2019, klokken 23:18
Sitat fra: AmocoCadiz på onsdag 14. august 2019, klokken 21:02
Fortsatt ingen levering her heller. Bestillt LR RWD 24 april  (2019). Lagt til hengerfeste samme dag det ble forespurt om man ønsket det. Etter det svært stille fra Tesla, for ikke å si...steindødt på leveringsfronten.
Da ville jeg tatt turen innom et senter. Jeg fikk ordnet med min leveranse slik, fikk en fra inventory, tilogmed med rabatt. Jeg bestilte i begynnelsen av mai og fikk min i slutten av juni.

Skal stikke innom til uka og høre med de.

MRJ

Etter å ha vært i kontakt med en haug med ulike mennesker i Tesla, fikk jeg nå svar at ingen nye LR RWD vil utleveres grunnet produksjonsslutt. Ble stilt ultimatum om å enten oppgradere til AWD, nedgradere til SR+ eller kansellere bestillingen. Er dette noe de bare kan gjøre?

aj1240

Sitat fra: MRJ på onsdag 28. august 2019, klokken 16:24
Etter å ha vært i kontakt med en haug med ulike mennesker i Tesla, fikk jeg nå svar at ingen nye LR RWD vil utleveres grunnet produksjonsslutt. Ble stilt ultimatum om å enten oppgradere til AWD, nedgradere til SR+ eller kansellere bestillingen. Er dette noe de bare kan gjøre?

Ja, dessverre. De er ganske klare i betingelsene sine at det eneste de er ansvarlige for er eventuelt å tilbakebetale depositum. Dersom det ikke er så hast, gå det an å ha litt is i magen og følge med på inventory. De legger ut mange forskjellige varianter fra tid til annen. Og det er flere skip på vei med biler. Så det kan hende man er heldig der.

Henbot

Ser ut som det bare er registrert 16 LR RWD hittil, ganske eksklusiv bil🚗


Sunhome

Sitat fra: Henbot på onsdag 28. august 2019, klokken 20:55
Ser ut som det bare er registrert 16 LR RWD hittil, ganske eksklusiv bil
Det er registrert 128 LR rwd til nå, og nå er snart 3 ganger flere Sr+ registrert. Så den er eksklusiv! Vil holde seg godt i pris! Vil være billigst med lang rekkevidde

aj1240

Sitat fra: Sunhome på onsdag 28. august 2019, klokken 21:47
Sitat fra: Henbot på onsdag 28. august 2019, klokken 20:55
Ser ut som det bare er registrert 16 LR RWD hittil, ganske eksklusiv bil
Det er registrert 128 LR rwd til nå, og nå er snart 3 ganger flere Sr+ registrert. Så den er eksklusiv! Vil holde seg godt i pris! Vil være billigst med lang rekkevidde

https://teslastats.no/  :+1:

Magnus Hansen

2 stk MR er jo det eksklusive :)

Ellers interessant at hvit er den minst populære ordinære fargen. Det blir fet vel forandring på dette kvartalet.. 

Henbot

Har ikke LR RWD samme chassinummer (De 11 første av totalt 17 tall/ bokstaver?

Fartman

Sitat fra: Henbot på onsdag 28. august 2019, klokken 22:28
Har ikke LR RWD samme chassinummer (De 11 første av totalt 17 tall/ bokstaver?

Riktig. Typemodeller med samme drivlinje har det, forutsatt at de er produsert det samme året.
https://vpic.nhtsa.dot.gov/mid/home/displayfile/9d71d5c8-a6ff-45de-88ae-8ea1da8dd324
Hvit/sort 3P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA