Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Som vanlig viktig å skrive vilket drivstoff bussen kjører på.

Startet av Olofm, fredag 16. august 2019, klokken 11:51

« forrige - neste »

Olofm

Sort Nissan Leaf, hentet 22/2-2012 fra BNH på Ski. Solgt 2019
Tesla Model 3, hentet Lillestrøm 2019.

Dampmaskin

Den aksellererte kanskje fortere enn bussjåføren var vant til?  8)

arthur

Jeg kan bare ikke fatte og begripe at det gjør noe som helst at det her ble nevnt at det er en EL-buss? Kanskje det kan sees positivt med tanke på at det da er lite sannsynlighet for forurensing av diesel i veien eller brannfare? Skjønner ikke hvorfor folk her er så "hårsåre" mht om det nevnes, eller ikke nevnes, hvilken type fremdrift en bil eller buss som er involvert i et uhell har.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

elektrolux

Støtter den. Helt greit å nevne at det er eldrift så slipper folk å spekulere i Dieselsøl.

Ellers artig å få bekreftet mine observasjoner om at leddbussene gjerne kjører rundt omtrent tomme for passasjerer. Hadde det ikke vært bedre om han ene her kunne kjørt en liten elbil i stedet?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA