Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Den nye livsfaren i trafikken

Startet av Premium19, søndag 11. august 2019, klokken 12:19

« forrige - neste »

NilsG

Det eneste man har behov for å se på skjermen under kjøring i TM3 er speedometeret, og det er etter min mening enklere enn på biler med det plassert på tradisjonelt sted i konflikt med rattet....

Alle "knapper" man evt "trenger" å betjene under veis er store og sitter på faste plasser. Personlig så syns jeg det er minst like enkelt om ikke enklere enn på andre biler jeg har eid.

Det aller meste man trenger under kjøring kan styres via hendlene på rattet eller stemmestyring. Stemmestyringen blir stadig bedre også.
Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

Amatøren

Synes behov for stemmestyring er en uting som jeg ikke ønsker.

Kjører langturer på natten og da er det greit at det er stille i bilen så de andre får sove (bli uthvilt til sjåfør bytte).
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Rollep

Sitat fra: Amatøren på tirsdag 13. august 2019, klokken 14:40
Synes behov for stemmestyring er en uting som jeg ikke ønsker.

Kjører langturer på natten og da er det greit at det er stille i bilen så de andre får sove (bli uthvilt til sjåfør bytte).
Du blir uansett ikke uthvilt når du prøver å sove i en bil.

Nonstop kjøring med sjåfør bytte er helt forkastelig. Det er ikke uten grunn det ble satt en stopper slikt innen langtransport for mange år siden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA