Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2020 Chevrolet Bolt m/66kwh Batteri til salgs i Norge!

Startet av amps, mandag 26. oktober 2020, klokken 14:20

« forrige - neste »

amps

https://www.dodge.no/chevrolet-bolt-ev-lt-66-kw-5-ars-nybilgaranti-2020-10-km-kr-319-900/

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=195996750

Hovedfordelen med denne bilen er jo at den har 66kwh Batteri, ulempen er jo at den ikke har norsk radio, det står heller ikke helt klart om den er ombygd for norsk CCS, og de har utelatt å nevne noe om 8 års batterigaranti.

Så CCS og evt. batterigaranti er noe jeg ville sjekket ellers så er 320k ikke så gale for en helt ny bil, med garanti fra en relativt grei forhandler som har eksistert siden 1989. Men klart går denne forhandleren konk så sliter du  med garantien.

Ellers så kan jeg nevne at fremtidige versjoner av Bolt vil komme med Adaptive Cruise control, nytt design, og nye seter, iallefall fra 2022 versjonen som kommer for salg neste sommer i USA.

Blir spennende å se om GM etterhvert kommer med Bolt tilpasset EU, burde være relativt enkelt for de å kunne selge en Bolt til slike forhandlere med Dab+, og europeisk CCS.

Nickelilltroll

Sjå der ja! Detta må jeg si var et fryktelig godt tilbud! Følte litt jeg manglet ACC på min 2017-model av Ampera-e, eller var jo bilen knall!!

Litt større batteri ja, mangel på ccs er vel det eneste som tilsier at den er priset riktig? Ikke har DAB er da null stress da Apple carplay fungerer ypperligt! :)

Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA