Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mistet funksjon i Nissan EV appen?

Startet av Funk Town, lørdag 10. august 2019, klokken 20:09

« forrige - neste »

Funk Town

Opp til en stund siden så kunne jeg trykke på en knapp nederst til venstre i Nissan EV appen så kunne jeg se lokasjonen til bilen, her om dagen oppdaget jeg at denne knappen har blitt erstattet med en 'ruteplanlegger' i stedet. Er det en måte å se lokasjonen på bilen nå, eller har de fjernet den funksjonen helt?

Leaftekna2018

Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

Funk Town

Fant dette skrivet om noen andre lurte på det samme;
SitatWe are writing to let you know about a change to your NissanConnect EV App.

Due to the ongoing evolution of technology and the regulations that govern our services, we are unable to continue with the 'Find My Car' feature currently offered. As per the terms and conditions of NissanConnect EV, we will terminate 'Find My Car' in 30-days' time from this notification.

However, please be assured that we are always looking for new ways to provide benefits to our customers by enhancing Nissan applications.

If you would like to talk to us about this change in more detail, please contact our customer services team who will be more than happy to help.

Nissan Customer Services: Phone number: 0330 123 1231 Website: https://www.nissan.co.uk/customer-service/contact-us.html

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA