Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mangler ved overlevering, må jeg bestille time selv?

Startet av kodax, torsdag 08. august 2019, klokken 09:15

« forrige - neste »

kodax

Jeg hentet ut ny bil på mandag. Da jeg gjennomgikk bilen, kommenterte jeg diverse lakk-skader og småbulker som selger så tok bilde av.
Jeg regnet med at de kom til å sette opp en time for å utbedre dette, men når jeg nå spurte support, så fikk jeg beskjed om at jeg må bestille time gjennom appen.
Er dette korrekt, eller har support misforstått spørsmålet mitt?
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Kim-

Manglet 1 kryfob til meg og den fikset de med time uken etter. Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å bli kontaktet angående resten,, men etter mange måneder var jeg innom og det lå ingrnting i bookingen. Jeg måtte da bestille time. Dette var på nyåret 2019
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

tibber73

Bestill time via appen. De som jobber med utlevering sier mye rart og skjema forsvinner når du kjører hjem.. Heng på de med en gang slik at du får time til utbedring av feil som ikke skal være der.
Jeg har ikke fått fikset de siste feilene siden desember 2017 pga lang kø for å få time og servicesenter som plutselig mangler deler.
Tesla Model S 75D, VIN 226XXX, 14.12.2017
Tesla Model 3, reservert 01.04.2016 07:00, kansellert 03.2019
Nissan Leaf Tekna, VIN 6011XXX, 26.03.2014, solgt 01.2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA