Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bagasjerom 5-seter

Startet av Lynet, onsdag 07. august 2019, klokken 23:29

« forrige - neste »

Lynet

Er det noen som vet hva dette festet er beregnet på?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Daniel80

Tipper det er en krok du kan vippe ut og henge noe på? Eller kanskje bare ett deksel forran en skrue :)
Model 3 LR AWD Boost, H&R senk, 9,5x20 ET30 245/35-20 square,

Lynet

Nei, det er bare en liten stang under lokket som kan vippes opp.
Den kunne ha vært et feste for rullegardin.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

o.b.lix

Ja det var opprinnelig tenkt til rullegardin, men denne ble aldri satt i produksjon.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Kim-

Kunne godt tenke meg en rullegardin bak der
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Lynet

Sitat fra: o.b.lix på torsdag 08. august 2019, klokken 13:14
Ja det var opprinnelig tenkt til rullegardin, men denne ble aldri satt i produksjon.
Kilde?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

GeirHM

Jeg har tredd strips gjennom disse festene og bruker dem når jeg legger et sikkerhetsnett (biltema) over bagasjen. Nettet er permanent festet (strips) til gulvfestene til baksetet. Nettet festes i bakkant til de to festene ved bakluken.

Forøvrig er det lett å fjerne tverrgående kant som står opp bak baksetet. Gjør det lett å ta med langrennski under all annen bagasje. Det gjør det og mulig å ha en landeveissykkel (i deler) under bagasjeplaten.

o.b.lix

Disse er bare plast festet med en liten skrue, og tror ikke de vil holde mange kg om du legger press på de.

Jeg vil aldri feste noen form for bagasje til disse i alle fall.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

GeirHM


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA