Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Oppdatering kun på Wifi?

Startet av thbo, onsdag 07. august 2019, klokken 11:23

« forrige - neste »

Motorwatt

Nå var vel også spørsmålet hans om hvorvidt ha kunne få beskjed om oppdateringer raskere. Tviler. At selve oppdateringen går raskere er det ingen tvil om når man er koblet til WiFi.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

thbo

#31
Ja av det jeg har sett her virker det som om biler tilkoblet TSC sin wifi er mer prioritert ift oppdateringer. Husker ikke hvor men en sa TSC hadde avslått service time ang oppdatering og sagt det bare var å komme og koble seg til....(?)
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

thbo

#32
Jøss fikk endelig tak i Tesla kundeservice (visste ikke de hadde fått chat i Norge også gitt!!!) og det viste seg at min bil har hatt «feil kode i Delivery-systemet» hele tiden, og derfor aldri fått oppdateringer. 2 minutter etter: varsel om oppdatering tilgjengelig. Og oppdaterer på LTE og uten ladekabel.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

DagfinnN

Dette må være FUD. Tesla klarer jo aldri å løse noe - i hvert fall ikke hvis man skal tro det som i all hovedsak skriver her  :) :D 8)
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

thbo

#34
Hehe, vel, jeg må berømme dem per i dag. Svarte øyeblikkelig på chat-knappen, 2 av 3 problemer løst med en gang (beklaget samtidig lang ventetid på email-supporten der det var backlog ift problem 3 som skulle løses i Tilburg).
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

thbo

På mobil er det ihvertfall chat-knappen nederst her:
https://www.tesla.com/no_NO/support

Tidligere har jeg bare sett det på US-sidene til Tesla. «Sondre R» fikk jeg på chatten der og norskere navn enn det får man ikke
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

Motorwatt

#37
Den er "grået" ut både på mobil og PC-web hos meg. Kanskje bare åpent deler av dagen, ellers er kanskje "Sondre R" er ute et nødvendig ærend...
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

thbo

Sitat fra: Motorwatt på mandag 26. august 2019, klokken 14:32
Den er "grået" ut både på mobil og PC-web hos meg. Kanskje bare åpent deler av dagen, ellers er kanskje "Sondre R" ut et nødvendig ærend...

Ja, ser den er det for meg også nå. Bare flaks for meg da. Knappen funket i formiddag. Og gikk tydeligvis til norske medarbeidere også.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

thbo

Av en eller annen merkelig grunn er alltid chat-knappen på de norske support-sidene inaktiv og grå, men om man klikker litt på den likevel på formiddagene popper et chat-vindu opp og man får svar.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA