Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selge min 2013 s 85 modell eller ikke

Startet av kjølholdt, søndag 04. juli 2021, klokken 13:35

« forrige - neste »

kjølholdt

Vurderer nå å selge min 2013 modell. Har fått refurbished batteri 2 ganger. Tesla har jo ikke kommunisert hva de kommer til å tilby når garantien går ut? Vil de reparere batteriet eller er nytt batteri til 20 tusen dollar det eneste de vil tilby. Nytt batteri er for  min del ikke aktuelt . Bilen er tross alt 8 år og 175 tusen km på telleren . Hva tenker dere ? Alternativet vil være en hyundai kona 2020 modell
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

JorEl

Håper Tesla kan stille med billige refurbished batterier.
Eller nye til meget gode priser, siden man allerede er kunde.
Eller fikser batterier på Goodwill.
Tesla har snakket en del om fordelene med elbilene deres, så jeg tror de stiller opp for kundene sine. Når man ikke bruker reklame, så satser man vel på fornøyde kunder, håper og tror jeg.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

kjølholdt

Goodwill tror jeg du. kan glemme . Siste gang når bilen gikk i svart og var helt død, var det ingen hjelp å få fra tesla . Bilen var utenfor garanti og siden de ikke visste om det var batteriet var det bare å fikse flakbil og få den levert hos tesla . Først når se konstaterte feil på hovedbatteriet fikk man lånebil!
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

geear

Sitat fra: JorEl på søndag 04. juli 2021, klokken 15:34
Håper Tesla kan stille med billige refurbished batterier.
Eller nye til meget gode priser, siden man allerede er kunde.
Eller fikser batterier på Goodwill.
Tesla har snakket en del om fordelene med elbilene deres, så jeg tror de stiller opp for kundene sine. Når man ikke bruker reklame, så satser man vel på fornøyde kunder, håper og tror jeg.
Optimist. De har jo blant annet nektet kundene å bruke brukte deler fra høggere.

daktari

Hva er egentlig rekkevidden på den nå? De fleste nyere biler både går lenger og lader raskere enn gamle 85er, så kanskje en Enyaq 60 Kwh tar deg like langt like raskt?
Men trenger du ikke plassen er vel ID.3 et trygt valg opp mot Konaen.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA