Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Dårlig kvalitet på skjermen?

Startet av -Kj3til-, tirsdag 06. august 2019, klokken 15:09

« forrige - neste »

-Kj3til-

Sitat fra: CorsoDante på onsdag 07. august 2019, klokken 10:14
Sitat fra: Kårepåsporet på tirsdag 06. august 2019, klokken 23:04
Sitat fra: cra på tirsdag 06. august 2019, klokken 17:21
Sitat fra: kromfelgen på tirsdag 06. august 2019, klokken 16:43
Mulig at en slik kan fungere: https://www.abstractocean.com/screen-protectors-for-the-tesla-model-3/

Mot riper: Ja. Men den har neppe så mye beskyttelse av selve kanten, så får man et kakk så er man nok desverre like langt. Jeg sammenligner igjen med mobiltelefoner; jeg har sett mange som har slike plastglass, og når man tar dem av er skjermen ripefri. Ypperlig for annenhåndsverdi. Men mister man telefonen så den lander på sida så hjelper de desverre ikke så mye.

Jeg tror panserglass fort kan redde en mot slike uhell, jeg har iallefall tatt kanten på mange panserglass på min iPhone 7-8 plus....aldri knerta skjermen.....
Jeg vil nok skaffe meg et glass ja....

Standard kasko hos Codan inkluderer da også uflaksforsikring, og kanskje viktigst av alt; uten bonustap.

Det de selger er;

«Dekker uforutsette hverdagsuhell som (EKSEMPELVIS, min utheving) tap av bilnøkkel, rens av tank og motor ved feilfylling, rens av søl på bilens interiør og skade på ladekabel til el- og hybridbil​. Skaden medfører ingen bonustap og har en egenandel på kr 1500,-»

Kan ikke forstå noe annet enn at Codan må bla opp her.

Har du ringt og stått på kravene?

Jeg leste også det først, men i vilkårene står det spesifisert hva den dekker. Og det er så å si bare det du listet opp der.


CorsoDante

Sitat fra: -Kj3til- på onsdag 07. august 2019, klokken 10:26
Sitat fra: CorsoDante på onsdag 07. august 2019, klokken 10:14
Sitat fra: Kårepåsporet på tirsdag 06. august 2019, klokken 23:04
Sitat fra: cra på tirsdag 06. august 2019, klokken 17:21
Sitat fra: kromfelgen på tirsdag 06. august 2019, klokken 16:43
Mulig at en slik kan fungere: https://www.abstractocean.com/screen-protectors-for-the-tesla-model-3/

Mot riper: Ja. Men den har neppe så mye beskyttelse av selve kanten, så får man et kakk så er man nok desverre like langt. Jeg sammenligner igjen med mobiltelefoner; jeg har sett mange som har slike plastglass, og når man tar dem av er skjermen ripefri. Ypperlig for annenhåndsverdi. Men mister man telefonen så den lander på sida så hjelper de desverre ikke så mye.

Jeg tror panserglass fort kan redde en mot slike uhell, jeg har iallefall tatt kanten på mange panserglass på min iPhone 7-8 plus....aldri knerta skjermen.....
Jeg vil nok skaffe meg et glass ja....

Standard kasko hos Codan inkluderer da også uflaksforsikring, og kanskje viktigst av alt; uten bonustap.

Det de selger er;

«Dekker uforutsette hverdagsuhell som (EKSEMPELVIS, min utheving) tap av bilnøkkel, rens av tank og motor ved feilfylling, rens av søl på bilens interiør og skade på ladekabel til el- og hybridbil​. Skaden medfører ingen bonustap og har en egenandel på kr 1500,-»

Kan ikke forstå noe annet enn at Codan må bla opp her.

Har du ringt og stått på kravene?

Jeg leste også det først, men i vilkårene står det spesifisert hva den dekker. Og det er så å si bare det du listet opp der.

Liten tekst osv.

Hva står det nøyaktig i vilkårene?

Spør siden jeg vurderer å nedgradere til ordinær kasko når bilen kommer (etter 14 dager...) ;)
TM3P "FSD"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA