Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"Ordrestatus for din bestilling"

Startet av geear, mandag 05. august 2019, klokken 20:19

« forrige - neste »

geear

Fikk mail i dag fra Hyundai norge om ordrestatus på "min" Kona. Har bare ikke bestilt noen Kona (hadde reservasjon, men gikk ikke videre). Andre som har fått samme, eller er det bare min de roter til?

ExitFosil

Jeg har fått samme greiene. Det fremgår at min bil ennå ikke er produsert, og at antatt ankomst Drammen er q4 - Samme som tidligere estimert levering. Kan fort bli januar det!

Lurer på om dette kommer i forbindelse med overgangen til produksjon av 20-modellen? Kanskje de ikke rekker å produsere 19-modellen jeg bestilte slik at jeg må forberede meg på en 20-modell til flere titalls tusen kroner mer? Det blir i så fall en dyr app!


geear

Men du har skrevet kontrakt og bestilt bil?

Jeg har ikke gjort det...

ExitFosil


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA