Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Preheat change?

Startet av LeafSwe, lørdag 28. januar 2012, klokken 10:56

« forrige - neste »

BE

AC har alltid vært påskrudd når jeg starter varmen med timer eller via applikasjon.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

daggad

Samme her. Og jeg har opplev dugg på rutene bare en gang etter preheat, siden har problemet forsvunnet...som dugg for solen !  :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

bno

Sjekket dette her og AC slo seg på, men the issue var vel at AC ble satt i recirc mode. Fortinnsvis burde friskluftinntak knappen bli aktivisert .

Leaffen

Vil det si at det har vært en endring i funksjonalitet på dette systemet på alle Leaf-bilene? Gjort av Nissan via fjernkontroll / fjernprogrammering?
Bergen. Nissan Leaf siden januar 2012. 39000km.
Tesla en gang i fremtiden???

Rio

Hei,

Jeg har kjørt tre forskjellige Leaves (det må da skrives slik i flertall? ;-) ), og jeg mener at på den første så kunne man få timer 1 OG timer 2 til å komme på samtidig (da stod det "12" ved siden av ukedagen, nederst på skjermen), men nå får jeg bare valgt timer 1 ELLER timer 2.

Er dette endret, eller er det forskjellige firmwareversjoner?
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA