Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

Contango

Sitat fra: MyMuffin på søndag 08. september 2019, klokken 18:14
Er spent på dette. Kansellerte akkurat min LR awd m/tilhengerfeste og gikk for en Base Performance hvit/hvit m/hengerfeste fra inventory istedet.
I kaoset rundt levering av M3 tidligere i år var det mye tullball men opplever at Delivery er kontaktbare nå. Jeg bestilte min 3P- da det ble klønete og usikkert tidspunkt for meg  rundt levering av den LR ordren jeg hadde lagt inn tidlig i August. Så kontaktet jeg Delivery og sjekket hvilken som hadde sikrest dato og det var 3P-. Da kansellerte jeg LRen.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

storole

En kjenning bestilte M3P med PUP en ukes tid etter meg, og fikk levering i slutten av august, ca 6 uker levering. Min LR AWD med HF kommer i slutten av september, som blir ca 11 uker levering. Merkelig og ikke minst "annoying".
2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

Wisd0m

Er nok ulik leveringstid på ulik spesifikasjon. Hvit SR+ med hengerfeste gikk iallfall veldig fort hos meg. Skal hentes på fredag og nå står også VIN på siden. Legger med et lite utklipp. Bestilt i slutten av juli, men jeg har hatt reservasjon siden 2016 (som jeg vel og merke avbestilte i sommer, siden jeg ikke helt så fordelen når alle kunne bestille).

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Slarre40

Vi må vel likevel trøste oss litt med at mange elbiler kommer med over 1 års ventetid :-D
Trondheim

Magnus Hansen

Snodig nok virker SR+ enklere å få tak i enn LR dette kvartalet. Har ventet på et stort LR rush mot slutten av kvartalet, men ikke noe tegn til det i inventory foreløpig

Vidar77

Hei, jeg har i dag hentet min LR AWD Blå med /hf, bestilt 5,7, alt vel med bil og utlevering, kun hatt en kort prøvetur tilbake på jobb men ikke funnet noe skavanker enda:) god service fra Tesla hele veien

MyMuffin

Da fikk jeg booket utlevering av min inventory P3D-, 9 dager fra bestilling til utlevering :)
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

ELefant

MyMuffin: tok du initiativ selv, eller var det etter kontakt fra Tesla. Jeg bestilte inventory P3D- for ca.14 dager siden, og har ikke hørt noe (Drammen). Reiser mye i jobben, så trenger litt info tidlig (og ev mulighet til å endre) ift utlevering.

MyMuffin

De kontaktet meg. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok ringt og mast litt.
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

Contango

Fikk også 3P- i dag. Ingen problemer bortsett fra at jeg glemte å sjekke hengerfestet. Lå i frunk. Men innfestingen må ligge over et plastlokk på undersiden. I utgangspunktet tror man ikke bilen har noe feste for ikke noe synes. Får finne ut av det etterhvert.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

storole

Noen som vet om frakt til Tromsø blir utført med båt eller bil?
2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

Tankeboks

Sitat fra: storole på mandag 09. september 2019, klokken 20:36
Noen som vet om frakt til Tromsø blir utført med båt eller bil?

Ganske sikker på at det er båt, så bil, men med hastighetene på leveranse her oppe kan det være de går med hestekjerre.

Wims!

2019 TM3 LR AWD
2016 E-Golf. (solgt)

MulderXF

Sitat fra: Wims! på tirsdag 10. september 2019, klokken 15:11
Autoprestige dro ut nå, men har stavanger som dest. Noen måte å se hvor han skal etter det? Bergen, trondheim.

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:299723/mmsi:255801580/imo:9190157/vessel:AUTOPRESTIGE

Ohhh! Venter på utlevering fra Stavanger selv, burde jeg ha fått FI allerede vist min bil var ombord her? (her ikke hørt en dritt!)

Torry Tanua

Sitat fra: MulderXF på tirsdag 10. september 2019, klokken 18:38
Sitat fra: Wims! på tirsdag 10. september 2019, klokken 15:11
Autoprestige dro ut nå, men har stavanger som dest. Noen måte å se hvor han skal etter det? Bergen, trondheim.

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:299723/mmsi:255801580/imo:9190157/vessel:AUTOPRESTIGE

Ohhh! Venter på utlevering fra Stavanger selv, burde jeg ha fått FI allerede vist min bil var ombord her? (her ikke hørt en dritt!)
Har du fått VIN nummer?
Min er forsvunnet 2 ganger. Den første bilen jeg skulle ha gitt til noen på Mysen i dag...
2019 Model 3 LR AWD
2015 E-golf - solgt!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA