Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

Joakim Wærp

Greit å sjekke med salg hvor bilene i inventory faktisk befinner seg før man bestiller med håp om kort levering. Dukka opp en hvit LR med HF i dag (som er identisk med min bestilling). Ringte salg og de kunne fortelle at bilen befant seg i Belgia. Min bil bestilt i slutten av juli var visstnok på vei med en båt fra Belgia (ikke at jeg stoler spesielt på den påstanden men..).

Fått en estimert utlevering 15-22 september, VIN i kildekode men ingen FI enda.
Skoda Citigo ambition - Ventepølse
___________________________________________
Hyundai Ioniq 5 - innsendt ønske om Project 45 reservasjon - Avventer
TM3 LR hvit med sort interiør bestilt 28.07.19 - Solgt august 2020

tsla_m3LR

Sitat fra: Joakim Wærp på mandag 02. september 2019, klokken 21:08
Greit å sjekke med salg hvor bilene i inventory faktisk befinner seg før man bestiller med håp om kort levering. Dukka opp en hvit LR med HF i dag (som er identisk med min bestilling). Ringte salg og de kunne fortelle at bilen befant seg i Belgia. Min bil bestilt i slutten av juli var visstnok på vei med en båt fra Belgia (ikke at jeg stoler spesielt på den påstanden men..).

Fått en estimert utlevering 15-22 september, VIN i kildekode men ingen FI enda.

Mulig de snakker om RCC Prestige. Den er meldt til Drammen 4. Sept.  Den la fra kai nå. drammenhavn.no. Dette er biler fra SFL Conductor som fraktet Teslas til Bremerhaven og Zeebrugge.

Boge

Hvit LR AWD hengerfeste, VIN 458xxx bestilt 17. juli er ankommet i går Tesla i Ålesund. Antatt utlevering 12 september. Men det er sikkert 50-60 biler i kø som skal ut før min.

Nå ser jeg lys i tunellen. Bilen så fin og hel ut ved første øyekast  :)
Hvit M3 LR AWD 2019 mod. Levert Fredag 13 sept. 2019.

Slarre40

Autoprestige ankommer TRD i dag kl 13, og har vel med seg de bilene de ikke satte igjen på havna i Ålesund.
Jeg krysser fingrene for at de har en og annen hvit bil med seg.
Trondheim

Joakim Wærp

Sitat fra: tsla_m3LR på tirsdag 03. september 2019, klokken 00:55
Sitat fra: Joakim Wærp på mandag 02. september 2019, klokken 21:08
Greit å sjekke med salg hvor bilene i inventory faktisk befinner seg før man bestiller med håp om kort levering. Dukka opp en hvit LR med HF i dag (som er identisk med min bestilling). Ringte salg og de kunne fortelle at bilen befant seg i Belgia. Min bil bestilt i slutten av juli var visstnok på vei med en båt fra Belgia (ikke at jeg stoler spesielt på den påstanden men..).

Fått en estimert utlevering 15-22 september, VIN i kildekode men ingen FI enda.

Mulig de snakker om RCC Prestige. Den er meldt til Drammen 4. Sept.  Den la fra kai nå. drammenhavn.no. Dette er biler fra SFL Conductor som fraktet Teslas til Bremerhaven og Zeebrugge.

Takk for info!
Får krysse fingrene:-) Tipper Drammen har "en og annen bil" de skal klargjøre fortiden... :) Får telle hvite teslaer på et webkamera den 4 September.
Skoda Citigo ambition - Ventepølse
___________________________________________
Hyundai Ioniq 5 - innsendt ønske om Project 45 reservasjon - Avventer
TM3 LR hvit med sort interiør bestilt 28.07.19 - Solgt august 2020

MulderXF

Jeg har ikke hørt en eneste lyd fra Tesla. Bestilte 3P 1 Juli! Fant VIN i kildekode for noen uker siden men ikke noe mer siden. Kjenner jeg blir mer å mer spent om den faktisk kommer i september!

tsla_m3LR

Sitat fra: MulderXF på tirsdag 03. september 2019, klokken 11:18
Jeg har ikke hørt en eneste lyd fra Tesla. Bestilte 3P 1 Juli! Fant VIN i kildekode for noen uker siden men ikke noe mer siden. Kjenner jeg blir mer å mer spent om den faktisk kommer i september!

Husk at final invoice ikke kommer på mail. Den ligger sammen med de andre dokumentene når du trykker på administrer inne på konto. Mobil må være i landskapsmodus.

MulderXF

Sitat fra: tsla_m3LR på tirsdag 03. september 2019, klokken 12:42
Sitat fra: MulderXF på tirsdag 03. september 2019, klokken 11:18
Jeg har ikke hørt en eneste lyd fra Tesla. Bestilte 3P 1 Juli! Fant VIN i kildekode for noen uker siden men ikke noe mer siden. Kjenner jeg blir mer å mer spent om den faktisk kommer i september!

Husk at final invoice ikke kommer på mail. Den ligger sammen med de andre dokumentene når du trykker på administrer inne på konto. Mobil må være i landskapsmodus.

Er klar over det, ingen FI.

Smurfboy

Sitat fra: MulderXF på tirsdag 03. september 2019, klokken 12:52
Sitat fra: tsla_m3LR på tirsdag 03. september 2019, klokken 12:42
Sitat fra: MulderXF på tirsdag 03. september 2019, klokken 11:18
Jeg har ikke hørt en eneste lyd fra Tesla. Bestilte 3P 1 Juli! Fant VIN i kildekode for noen uker siden men ikke noe mer siden. Kjenner jeg blir mer å mer spent om den faktisk kommer i september!

Husk at final invoice ikke kommer på mail. Den ligger sammen med de andre dokumentene når du trykker på administrer inne på konto. Mobil må være i landskapsmodus.

Er klar over det, ingen FI.

Tror de sender over lite Performance. Skulle fått min i august, ikke hørt noe eller fått FI. Fått Vin i kildekode

Vidar77

jeg fikk sms om levering i dag, Bestilt Blå LR AWD med HF 5,7, levering 9,9 å først nå er fi tilgejengelig på min side,
har hatt vin i kildekode siden medio juli, riktig nok blitt endret 2 ganger.

123kris

Sitat fra: Vidar77 på tirsdag 03. september 2019, klokken 13:27
jeg fikk sms om levering i dag, Bestilt Blå LR AWD med HF 5,7, levering 9,9 å først nå er fi tilgejengelig på min side,
har hatt vin i kildekode siden medio juli, riktig nok blitt endret 2 ganger.

Fikk du noe mail i forkant om estimert utlevering?
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

Vidar77

Sitat fra: 123kris på tirsdag 03. september 2019, klokken 13:39
Sitat fra: Vidar77 på tirsdag 03. september 2019, klokken 13:27
jeg fikk sms om levering i dag, Bestilt Blå LR AWD med HF 5,7, levering 9,9 å først nå er fi tilgejengelig på min side,
har hatt vin i kildekode siden medio juli, riktig nok blitt endret 2 ganger.

Fikk du noe mail i forkant om estimert utlevering?

Ja fikk en mail 26,7 om estimert levering 26,8-2,9, ringt inn den 26,8 å fikk besked om at jeg kunne regne med å få bil i siste halvdel av september.. var riktig no oppdaget at bilen jeg hadde fått tildelt i juli var feil spec, preformance uten pup, å jeg skal ha en vanlig LR AWD så antagelig derfor at levering er noe etter estimat og at vin har endre seg i kildekode..

eskhyo

Jeg hadde estimert utlevering 9-16.09 i Trondheim. LR AWD pearl white. Bestilt 02.08. Fikk mail fra delivery nå (etter forespørsel) om at bilen er under transport og at estimert utlevering er endret til siste halvdel av september.

Slarre40

Da har jeg fått tildelt VIN (igjen) 489***

Regner med at jeg også får siste halvdel september, men håper de kan forholde seg til "avtalt" og opprettholde 9-16 september....
Trondheim

Anderskri

Fikk akkurat oppdatert levering fra hva som sto på FI. Gikk fra 17 september til 12. September. Har levering Drammen.

Bilen skal registreres på meg og samboeren. Det står i e-posten at begge må være til stedet. Noen som har prøvd med fullmakt?


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA