Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

Magnus Hansen

Sitat fra: Dudex på torsdag 29. august 2019, klokken 17:02
Hvor lang tid tar det sånn cirka fra du får VIN til du får bilen? Bestilte 13.8 og fikk VIN idag :D SR+ Blå

Det er ikke noe regel på det. Men har du fått VIN nå må det bety bety at bilen er på vei og blir levert i slutten av september

Anderskri

Sitat fra: Dudex på torsdag 29. august 2019, klokken 17:02
Hvor lang tid tar det sånn cirka fra du får VIN til du får bilen? Bestilte 13.8 og fikk VIN idag :D SR+ Blå

Jeg bestilte 27. Juni fortsatt ikke fått bil. VIN og FI er på plass, estimert utlevert 17. September.

PetEE

Mulig dette er et dumt spørsmål, men hva betyr FI?

The_M

Sitat fra: Allan82 på torsdag 29. august 2019, klokken 10:56
Nå ser jeg i kildekoden at der har kommet en ekstra linje hvor VIN  er nevnt.

Og jeg ser blant annet dette jeg ikke har sett tidligere "estimatedDeliveryDate":null,"alertStatus":"COMPLETE"

Spekulere på om det vil si at jeg burde ha fått beskjed om estimert leveringsdato :D

Jeg har inntil videre intet hørt. Likeså har jeg ikke fått FI

LR AWD Midnight silver bestilt d 08.08
Jeg bestilte i juni, fikk FI 22. august, forventet leveringsdato 26. september, Drammen. "estimatedDeliveryDate" i kildekoden står dog fortsatt med null-verdi.

handyman72

Sitat fra: PetEE på torsdag 29. august 2019, klokken 18:11
Mulig dette er et dumt spørsmål, men hva betyr FI?

FI betyr final invoice, eller sluttfaktura på norsk.

aj1240

Sitat fra: PetEE på torsdag 29. august 2019, klokken 18:11
Mulig dette er et dumt spørsmål, men hva betyr FI?

Final Invoice/Endelig Faktura



PetEE


123kris

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=156272654

Kanskje noen må hente bil i Røyken? Er vel Tesla dette? Hvertfall identisk stillingstekst som da de lyste ut stillinger før juni rushet.
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

Rosstopher

Sitat fra: 123kris på fredag 30. august 2019, klokken 11:11
https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=156272654

Kanskje noen må hente bil i Røyken? Er vel Tesla dette? Hvertfall identisk stillingstekst som da de lyste ut stillinger før juni rushet.

SitatSørge for at bilen er klar og i perfekt stand når kunden skal overta
Er dette noe nytt Tesla har begynt med?  :P
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Morsk

Fikk utlevert min M3P- så og si strøken i dag i Drammen :D Bror fant en liten flekk som ble notert ned (jeg så ingenting, men det gjorde bror som polerer biler :P ) Hadde forøvrig en veldig ryddig og rask utlevering. Har jo lest meg opp på skrekkeksempler, så var veldig spent, men ble positiv overrasket. Veldig dyktig, høflig og flink teslamedarbeider. En veldig god start på en ellers kjip nattevakts helg.
2019 Model 3 Performance- med HF

tsla_m3LR

Sitat fra: Rosstopher på fredag 30. august 2019, klokken 12:25
Sitat fra: 123kris på fredag 30. august 2019, klokken 11:11
https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=156272654

Kanskje noen må hente bil i Røyken? Er vel Tesla dette? Hvertfall identisk stillingstekst som da de lyste ut stillinger før juni rushet.

SitatSørge for at bilen er klar og i perfekt stand når kunden skal overta
Er dette noe nytt Tesla har begynt med?  :P

De utlyser samme type stillinger borti 10 steder i Norge. Ink. Drammen og Oslo. https://www.finn.no/155123096

Blir trøkk i antall utleveringer i september.

tsla_m3LR

Føler for å holde liv i tråden.
Har noen med bil bestilt i juli fått bekreftet sted og tidspunkt enda?
Selv bestilte jeg tidlig juli. Levering i Drammen estimert 17. sept. model 3 LR.

Erik Hansen

Er det noen som bestilte LR i august, som har fått dato i september?

Sul_82

Jeg bestilte sort long range awd med hengerfeste 15. Juli. Utlevering i Drammen. Finner vin i kildekode, ellers har jeg ikke hørt noen ting.

Magnus Hansen


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA