Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

texaz

Skjønner mindre og mindre av de vin nummerene Sto det ikke bak her at en kar som hadde vin 38xxxx hadde fått bilen produsert 12juli. Og nå får folk vin 47xxxx. Mener å ha lest at de greier å produsere 5000 mod 3 i uka.

handyman72

Sitat fra: MulderXF på lørdag 24. august 2019, klokken 20:30
Sitat fra: handyman72 på lørdag 24. august 2019, klokken 10:18
Hvit/svart model 3P bestilt i slutten av juni. VIN 47xxxx med levering 24. sept. Ser ut som ventetiden har en ende nå :P

Har du faktisk fått utleverings dato på en 3P?? Venter spent selv!!

Bestilte LR AWD i slutten av juni. Endret bestillingen til Performance i juli. Kom faktura og leveringsdato i går  :+1:

MulderXF

Sitat fra: handyman72 på lørdag 24. august 2019, klokken 21:51
Sitat fra: MulderXF på lørdag 24. august 2019, klokken 20:30
Sitat fra: handyman72 på lørdag 24. august 2019, klokken 10:18
Hvit/svart model 3P bestilt i slutten av juni. VIN 47xxxx med levering 24. sept. Ser ut som ventetiden har en ende nå :P

Har du faktisk fått utleverings dato på en 3P?? Venter spent selv!!

Bestilte LR AWD i slutten av juni. Endret bestillingen til Performance i juli. Kom faktura og leveringsdato i går  :+1:

Igår ja! Må nerme seg for meg også da, fant VIN i kildekoden på torsdag, ingen faktura enda  8)

CorsoDante

#198
Sitat fra: MulderXF på lørdag 24. august 2019, klokken 20:30
Sitat fra: handyman72 på lørdag 24. august 2019, klokken 10:18
Hvit/svart model 3P bestilt i slutten av juni. VIN 47xxxx med levering 24. sept. Ser ut som ventetiden har en ende nå :P

Har du faktisk fått utleverings dato på en 3P?? Venter spent selv!!

Bestilte inventory 3P (med røde kalipere etc...) 2. juli, og har fått bekreftet utlevering uka etter neste uke. Vin sent på 3-tallet.

Man gleder seg 8)
TM3P "FSD"

JorEl

1år med TM3. En skikkelig kosevideo mens man venter på gullet sitt :+1:
https://youtu.be/UJrKh6RqRdw
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

morrun

#200
Fin video som styrker lysten på TM3, men den øker også frykten for at de har glemt meg... Som flere andre her fant jeg VIN for et par uker siden, men nå er den vekk. Ingen treff på VIN(annet enn "driVINg" og tilsvarende i kildekoden". Jeg endret min bestilling 29.07, har hatt epostkontakt med Tesla om at jeg har gjort alt rett mht bestillingen. Er det slik nå at det er liten sjanse for at bilen er med i september-leveransen, ettersom jeg verken har fått VIN eller FI? Ved søk etter "5YJ" kom det opp en tall og sifferkode som var annerledes enn sist. I steden for siste sifferkode som begynte med 456, så begynte den med 006.
Før øvrig, hvor i kildekodene har dere funnet VIN? Jeg husker ikke hvor jeg fant det sist. Er det under "feilsøkingsprogram" og videre under "product-finalize"?
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

Wims!

Jeg søker på 5YJ og får 5YJ3E7EB7KF458xxx

Ctrl U, deretter Ctrl F får å åpne søkefelt. Gjør ikke noe annet enn det.
Fikk vin for 3-4 dager siden, vell det var første gangen jeg så etter. Ikke fått noe FI eller mail, telegram eller brev :p

Bilen kommer når den kommer :)
Blå/svart LRawd å krok. Bestilt 28/7.
Estimert fra 9/9 tom 16/9 Trondheim
2019 TM3 LR AWD
2016 E-Golf. (solgt)

The_M

Bestilte 21. juni. LR, HF, Blå, hvitt interiør. VIN 40xxx. Fikk FI på fredag, utlevering Drammen ~26. sept.

Magnus Hansen

#203
Der fikk jeg fi med planlagt 24.9 levering. Snodig nok har jeg ikke fått noe melding med leveringsvindu i forkant.

The_M

Sitat fra: Magnus Hansen på søndag 25. august 2019, klokken 17:15
(...) Snodig nok har jeg ikke fått noe melding med leveringsvindu i forkant.

Jeg har heller ikke hørt noe fra Tesla siden juni, men det skjer jo ting på bestillingssiden :)

afriu05

Hei, bestilte lr awd hvit/hvit med Hf den 12.aug.har ikke fått noe Vin eller FI, er det liten sannsynlighet med levering i september? 😀
TM3 LR AWD

Magnus Hansen

Litt snodig at de sniker inn endelig faktura mens teksten på siden er uforandret. Dvs «Neste steg

Vi sender deg faktura, og tar kontakt for betaling.»

45316

Så forøvrig en biltransport på Hamar tidligere i dag. Tror det var 2 x og 5 mod. 3. Dessverre ingen i min farge. Kjørte nordover på E6, så trolig til Brumunddal.

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


Morsk

Fikk nå vite at jeg skal hente en M3P- med hengerfeste 30 august... 4 dagers varsel.. Jaja. Glad for at jeg endelig får den og krysser fingrene for at den er uten feil.
2019 Model 3 Performance- med HF

el-sprell

Sitat fra: Morsk på mandag 26. august 2019, klokken 15:58
Fikk nå vite at jeg skal hente en M3P- med hengerfeste 30 august... 4 dagers varsel.. Jaja. Glad for at jeg endelig får den og krysser fingrene for at den er uten feil.

Får man levert Performance med hengerfeste?
X - Audi E-tron 55 Exclusive (2019)
X - Tesla Model 3 SR+ (2020)
X - Tesla Model 3 Performance (2021)
X - Tesla Model Y Performance (2022)
Porsche Taycan GTS Sport Turismo (2022)
Tesla Model S Plaid (2023)
Tesla Model X Plaid (2023)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA