Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

Fartman

Fant Vin i kildekode i dag jeg også. Litt lavere VIN en enkelte andre her. Men gjelder en 3P, hvit, bestilt medio juni.
42XXX
Hvit/sort 3P

Allan82

Ja mit var også noe lavere, hva jeg skal ligge i det vet jeg ikke?

Fartman

#182
Sitat fra: Allan82 på fredag 23. august 2019, klokken 08:29
Ja mit var også noe lavere, hva jeg skal ligge i det vet jeg ikke?

Er uansett ikke en gammel bil. Kan være mange tilfeldigheter rundt tildeling av VIN :) Ser i det minste ut som ventetiden går mot slutten  :+1: Så lenge VIN ikke er såpass lavt at det kan sees mot Q2 leveringen så er jeg happy uansett hvor i "batchen" jeg ligger.
Hvit/sort 3P

MulderXF

Sitat fra: Fartman på fredag 23. august 2019, klokken 08:26
Fant Vin i kildekode i dag jeg også. Litt lavere VIN en enkelte andre her. Men gjelder en 3P, hvit, bestilt medio juni.
42XXX

Hvit med svart 3P til Sandnes har jeg bestilt, kan se ut som vi får de samtidig :)

Ps: jeg bestilte 1 Juli.

Kvothe

Fikk endelig faktura i dag måres. Men står levering 25 sep! Fikk estimert levering 9-16 sep i Stavanger tidligere på Mail. Får håpe det ikke er den datoen de går etter med levering?

Klandur

Bestilt 26.juni fant Vin i dag 38XXXX, litt lavt i forhold til det jeg ser andre melde her men det skjer da i hvertfall noe endelig.
Ikke noe FI eller leveringsdato desverre.

LR AWD ,18", Hvit/Hvit, m/krok og FSD

Kvothe

Ringte Tesla nå og de sa at jeg var heldig vis levering skjedde 25 sep. Han tippet helt i slutten av sep. Hadde estimert levering 9-16 sep i Stavanger.
Så ser ut som bilen min ikke kom med autoprestige igår. Blir en dyr ekstra 2 uker med leiebil 😬

Fartman

Sitat fra: MulderXF på fredag 23. august 2019, klokken 09:08
Sitat fra: Fartman på fredag 23. august 2019, klokken 08:26
Fant Vin i kildekode i dag jeg også. Litt lavere VIN en enkelte andre her. Men gjelder en 3P, hvit, bestilt medio juni.
42XXX

Hvit med svart 3P til Sandnes har jeg bestilt, kan se ut som vi får de samtidig :)

Ps: jeg bestilte 1 Juli.

Da er det to identiske P som snart ruller rundt på hver sin side av vannskillet :)
Hvit/sort 3P

Tommis

Ser at Prometheus Leader har ankomst Drammen havn til mandag. Noen som vet om man får treff ved å søke på VIN på linken under dersom bilen er på vei?

https://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy?

123kris

Sitat fra: Tommis på lørdag 24. august 2019, klokken 07:34
Ser at Prometheus Leader har ankomst Drammen havn til mandag. Noen som vet om man får treff ved å søke på VIN på linken under dersom bilen er på vei?

https://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy?

De har nå helt tømt de to store plassene de har brukt for å ta i mot Teslaer på Drammen havn, så jeg tipper det kommer mange biler fra Prometheus Leader mandag morgen. Jeg har fått estimert utlevering 15-22 september og har et ganske høyt VIN, så tipper min bil kommer med RCC Prestige til Drammen 3 september.
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

Tommis

Sitat fra: 123kris på lørdag 24. august 2019, klokken 09:13
Sitat fra: Tommis på lørdag 24. august 2019, klokken 07:34
Ser at Prometheus Leader har ankomst Drammen havn til mandag. Noen som vet om man får treff ved å søke på VIN på linken under dersom bilen er på vei?

https://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy?

De har nå helt tømt de to store plassene de har brukt for å ta i mot Teslaer på Drammen havn, så jeg tipper det kommer mange biler fra Prometheus Leader mandag morgen. Jeg har fått estimert utlevering 15-22 september og har et ganske høyt VIN, så tipper min bil kommer med RCC Prestige til Drammen 3 september.

Lever i håpet;)
Har VIN 423xxx (inventory performance med krok). Fikk mail med estimert levering 27. aug - 3 sept. i Drammen. Delivery sier andre uka i sept. Antok bilen kom med Prometheus Leader, men får ikke treff på VIN. Fikk det på Kona'en når den var på vei, men vet ikke om det samme gjelder Tesla...

handyman72

Hvit/svart model 3P bestilt i slutten av juni. VIN 47xxxx med levering 24. sept. Ser ut som ventetiden har en ende nå :P

JorEl

Enliten youtube snutt fra en kjent mann som henter sin TM3, men Tesla har satt rattet på feil side :o
https://youtu.be/JpoaJ259FHE?t=553
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

MyMuffin

Sitat fra: Tommis på lørdag 24. august 2019, klokken 09:32
Sitat fra: 123kris på lørdag 24. august 2019, klokken 09:13
Sitat fra: Tommis på lørdag 24. august 2019, klokken 07:34
Ser at Prometheus Leader har ankomst Drammen havn til mandag. Noen som vet om man får treff ved å søke på VIN på linken under dersom bilen er på vei?

https://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy?

De har nå helt tømt de to store plassene de har brukt for å ta i mot Teslaer på Drammen havn, så jeg tipper det kommer mange biler fra Prometheus Leader mandag morgen. Jeg har fått estimert utlevering 15-22 september og har et ganske høyt VIN, så tipper min bil kommer med RCC Prestige til Drammen 3 september.

Lever i håpet;)
Har VIN 423xxx (inventory performance med krok). Fikk mail med estimert levering 27. aug - 3 sept. i Drammen. Delivery sier andre uka i sept. Antok bilen kom med Prometheus Leader, men får ikke treff på VIN. Fikk det på Kona'en når den var på vei, men vet ikke om det samme gjelder Tesla...

Satser på at min kommer med P.Leader. har VIN i kildekoden 468XXX og estimated delivery 25 aug - 1 sept.
Hvit LR m/Krok
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

MulderXF

Sitat fra: handyman72 på lørdag 24. august 2019, klokken 10:18
Hvit/svart model 3P bestilt i slutten av juni. VIN 47xxxx med levering 24. sept. Ser ut som ventetiden har en ende nå :P

Har du faktisk fått utleverings dato på en 3P?? Venter spent selv!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA