Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

Zeeshan Sheikh

Sitat fra: Anderskri på onsdag 31. juli 2019, klokken 14:49
Sitat fra: Arun Sangha på onsdag 31. juli 2019, klokken 14:46
Sitat fra: el-p på onsdag 31. juli 2019, klokken 14:40
Sitat fra: Arun Sangha på onsdag 31. juli 2019, klokken 14:28
Har en liten følelse på at båt nummer 2 har med seg en haug av SR modeller.
Håper at de leverer både LR og SR. Lurer på hvor mange model 3 LR har blitt bestilt som ikke har blitt levert ennå?

Hadde vært interessant å sett. :)Det burde vært et felles dokument hvor alle kan legge inn bestillingene sine. Har sett at de som bestilte Model S når den først kom ut, hadde et dokument med en god del bestillinger. På den måten så kan man jo begynne å beregne leveringstid.
Det finnes et Google doks.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_U8413IVDsghkV1Bmt1DZe84FdT0P3VeH14LO8L2yDo



Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har problemer med å få åpnet dokumentet. Kan noen lagre mine opplysninger.

Bestilte 17.07.19 SR+ hvit med sort interiør. 18 toms somlerhjul, 18 toms vinterhjul piggfrie og tilhengerfeste.

Har ikke fått FI eller leveringsdato.

Valgte drammen som utleveringssted.
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

aj1240

#31
Da er den lagt inn  :+1:

Zeeshan Sheikh

TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

texaz

Sitat fra: Teslarius på torsdag 01. august 2019, klokken 10:53
Sitat fra: texaz på onsdag 31. juli 2019, klokken 21:51
Jeg la inn min bestilling 17 juli og begynner å kjenne fælt på sommerfuglene i magen nå altså, nå som august bare er en dag unna.  Får virkelig håpe at estimatet deres holder for min forrige bil gikk til ny eier i overkant fort.

Etter min bestilling 30. Juli (2 dager siden) fikk jeg følgende beskjed av Tesla Delivery:

Sitat"Slik det ser ut nå så estimerer vi levering i September. Vi har forhåpentligvis mer spesifikk informasjon i slutten av August."

Ok. Den meldingen har ikke jeg fått så jeg lever fremdeles med et kanskje litt naivt håp  :+1:

Teslarius

Sitat fra: aj1240 på torsdag 01. august 2019, klokken 12:32
Performance Rød/Sort bestilt 22/7. VIN 383xxx funnet i kildekode (29/7), ikke mottatt offentlig VIN enda. Forventet levering 31. aug 2019 - 7. sep 2019.

Hvordan finner man VIN i kildekode?

aj1240

Sitat fra: Teslarius på torsdag 01. august 2019, klokken 15:31
Hvordan finner man VIN i kildekode?

https://www.tesla.com/no_NO/teslaaccount
Trykk på administrer for din reservasjon
Åpne kildekoden for siden (Ctrl-U)
Søk (Ctrl-F) etter teksten "vin":"5YJ

Denne er fin til å "dekode" VIN nummeret:
https://teslatap.com/vin-decoder/



Zeeshan Sheikh

Sitat fra: aj1240 på torsdag 01. august 2019, klokken 16:02
Sitat fra: Teslarius på torsdag 01. august 2019, klokken 15:31
Hvordan finner man VIN i kildekode?

https://www.tesla.com/no_NO/teslaaccount
Trykk på administrer for din reservasjon
Åpne kildekoden for siden (Ctrl-U)
Søk (Ctrl-F) etter teksten "vin":"5YJ

Denne er fin til å "dekode" VIN nummeret:
https://teslatap.com/vin-decoder/

Er uten pc. Er det mulig å finne ut av skjult VIN på Android telefon eller Ipad?
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

aj1240

Sitat fra: Zeeshan Sheikh på torsdag 01. august 2019, klokken 16:24
Er uten pc. Er det mulig å finne ut av skjult VIN på Android telefon eller Ipad?

I stedet for Ctrl-U på Android:
Trykk en gang på adresse feltet.
Legg deretter inn view-source: før adressen og press Enter

Morsk

#38
Har lagt inn bestillingen i doc'en :) Bestilte 19.7 Sort/sort AWD LR HF. Utlevering Drammen. Første el-bil...

Sendte mail tidligere i dag til NOdelivery. Fikk beskjed etter noen timer(!) om at de forventet at leveringen vil finne sted i første del av september. *krysser fingrene* Har ikke mottatt VIN (ikke i kildekode heller) eller FI. Men de sa at jeg hadde fått tildelt bil?.. enn nå hva det betyr
2019 Model 3 Performance- med HF

aj1240

FY: for de som ikke kan vente så ble det akkurat lagt ut en god del nye inventar biler. Blant annet veldig mange P3D- (Performance uten hardware pakken med 20", bremser osv).

aj1240

#40
Sitat fra: Morsk på torsdag 01. august 2019, klokken 17:54
Har lagt inn bestillingen i doc'en :) Bestilte 19.7 Sort/sort AWD LR HF. Utlevering Drammen. Første el-bil...

Sendte mail tidligere i dag til NOdelivery. Fikk beskjed etter noen timer(!) om at de forventet at leveringen vil finne sted i første del av september. *krysser fingrene* Har ikke mottatt VIN (ikke i kildekode heller) eller FI. Men de sa at jeg hadde fått tildelt bil?.. enn nå hva det betyr

Merkelig av VIN ikke vises hvis denne er tildelt. Hva står det i det 3. og siste resultat om du søker etter
"vin":"
?

123kris

Søk etter 5YJ, alle Tesla vin starter med den kombinasjonen..
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

aj1240

Sitat fra: 123kris på torsdag 01. august 2019, klokken 18:36
Søk etter 5YJ, alle Tesla vin starter med den kombinasjonen..

Vil bare føye på at det er viktig av man er på riktig side når man sjekker.
*Trykk på administrer for din reservasjon

Altså dette bildet:

el-p

Sitat fra: Morsk på torsdag 01. august 2019, klokken 17:54
Har lagt inn bestillingen i doc'en :) Bestilte 19.7 Sort/sort AWD LR HF. Utlevering Drammen. Første el-bil...

Sendte mail tidligere i dag til NOdelivery. Fikk beskjed etter noen timer(!) om at de forventet at leveringen vil finne sted i første del av september. *krysser fingrene* Har ikke mottatt VIN (ikke i kildekode heller) eller FI. Men de sa at jeg hadde fått tildelt bil?.. enn nå hva det betyr
Hei, hvor fant du denne NOdelivery e-post adresse? Jeg har prøvd på tesla sin side og jeg finner ingen kontakt adresse om levering av bil?

Zeeshan Sheikh

Sitat fra: aj1240 på torsdag 01. august 2019, klokken 17:24
Sitat fra: Zeeshan Sheikh på torsdag 01. august 2019, klokken 16:24
Er uten pc. Er det mulig å finne ut av skjult VIN på Android telefon eller Ipad?

I stedet for Ctrl-U på Android:
Trykk en gang på adresse feltet.
Legg deretter inn view-source: før adressen og press Enter

Genialt, tusen takk.

Dessverre har jeg ikke fått tildelt VIN, men nå kan jeg i alle fall følge med videre.
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA