Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kartversjon Leaf 2018

Startet av havardr, søndag 28. juli 2019, klokken 20:40

« forrige - neste »

havardr

Hei. Kjøpte i dag en brukt Nissan Leaf fra 2018. Er det noe sted jeg kan se hvilken kortversjon jeg har, og hvem som er den nyeste akkurat nå? Bilen var på første service hos merkeforhandler for et par måneder siden men jeg vet ikke om oppdateringer på kart ble gjort. Er vel ikke sikkert nye kart var klare så "tidlig" på året heller?

Carl Anton Stenling

For Leaf er kartene stort sett alltid meget gamle.
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

havardr

Det er vel som forventet av de fleste biler som leveres med en slik løsning egentlig, men hadde jo vært greit å vite om man har det nyeste man kan allikevel :)

Carl Anton Stenling

Erfaringen fra de som har innhentet nyeste kart for forrige generasjon Leaf er ihvertfall at også det nyeste er meget gammelt. For min egen del så bruker jeg ikke navigasjonsfunksjonen i bilen pga. at kartet er såpass dårlig oppdatert. Bruker heller navigasjonsapp i mobiltelefonen.
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Leaftekna2018

BirgerNHaug fortalte meg at mye kart kommer ofte i perioden  feb-mai
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

Carl Anton Stenling

Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA