Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla V10 er her!

Startet av OhmPaPa, søndag 28. juli 2019, klokken 11:18

« forrige - neste »

k1

Takk, da fikk jeg lest releasenotes i hverfall, da de ikke fungerer hos meg  :)

geear

Ja, bare sier det, de som har store forventninger vil bli skuffet, iallfall med MCU1. Dette er ikke noe mer enn vi tidligere har fått på en ny minor-versjon.

Min hakker også like herlig på spotify.

prophan

Ferdig installert v10. her også. Har MCU1. Ap 2.0. Ser ikke snurten av Netflix. Da er det ikke store endringer å registrere....skuff
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

k1

Sitat fra: gr på søndag 29. september 2019, klokken 09:22
Ja, bare sier det, de som har store forventninger vil bli skuffet, iallfall med MCU1. Dette er ikke noe mer enn vi tidligere har fått på en ny minor-versjon.

Min hakker også like herlig på spotify.

Føler vel det har blitt hypet litt vel langt i forkant ja..

OhmPaPa

Har noen av dere kjørt bilen og fått testet autopiloten? Det er som regel den jeg er mest spent på når det kommer oppdateringer.

Iogmed at USA får bedre Summon etc så antar jeg autopiloten er oppdatert. Men hvor merkbart?

Selv skal jeg skal fly bort noen dager og bilen står og oppdaterer seg. Dårlig timing!  ::)
Håper jeg rekker en liten prøvetur før jeg må dra.

OhmPaPa

Forsøkte å endre tittel på tråden til

Tesla V10 er her! (var: kommer til høsten)

Får se om det fungerer?

emmern

Bilen hadde havnet i koma da den ikke våknet fra app i dag. Hoppet inn i bilen og restartet den og vipps kom oppdateringen. Skal teste autopilot i dag! Den hadde lastet ned 738 MB
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

geear

Merket ingen forskjell på AP, annet enn at visualiseringen var litt forskjellig. Dro fortsatt inn i påkjøringsramper. Ikke mye, men sånn min har vært hele tiden der jeg vanligvis kjører.

OhmPaPa

Sitat fra: gr på søndag 29. september 2019, klokken 10:56
Merket ingen forskjell på AP, annet enn at visualiseringen var litt forskjellig. Dro fortsatt inn i påkjøringsramper. Ikke mye, men sånn min har vært hele tiden der jeg vanligvis kjører.

Rakk en liten tur før jeg måtte dra. Samme erfaring som deg.

I tillegg så jeg Joe Mode og knapp for Vent i appen. Som på min TMX ruller ned vinduene 2 cm. Men ikke har muligheten for å lukke dem igjen.

Når jeg kommer hjem om noen dager skal jeg på langtur i Teslaen - får testet AP mere da.

emmern

Har prøvd litt nå. Visualiseringen har nå interpolering og lavpass/kalman-filter på bilene. De ser ikke ut til å danse rundt lengre.

Mulig det var flaks men den greide krapp sving litt bedre. Ellers ingen forskjell.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Fornybarbil

Jess, nå fikk jeg også en update pushet. Har 32.2.2 fra før så satser på at det er V10.

Siden jeg bestilte bilen i desember har den fått Dash Cam, Sentry mode, bilspill, sjakkspill, Netflix, youtube, 10% mer power og en hel drøss ting jeg ikke kommer på i farten.

For ikke å nevne at autopilot har forbedret seg noe helt enormt fra 8.5 som jeg fikk den levert med.

Free of charge.

Det er egentlig helt sykt.

Toalmar

Sitat fra: Fornybarbil på søndag 29. september 2019, klokken 19:25
Jess, nå fikk jeg også en update pushet. Har 32.2.2 fra før så satser på at det er V10.

Siden jeg bestilte bilen i desember har den fått Dash Cam, Sentry mode, bilspill, sjakkspill, Netflix, youtube, 10% mer power og en hel drøss ting jeg ikke kommer på i farten.

For ikke å nevne at autopilot har forbedret seg noe helt enormt fra 8.5 som jeg fikk den levert med.

Free of charge.

Det er egentlig helt sykt.
Man kan nesten si at ditt brukernavn stemmer med bilen  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

geirci2

Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.3
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

JorEl

Fikk også V10, og er godt fornøyd med kvaliteten på Youtube og Netflix. Rett under tipp-topp. Nå blir det kjipt når man må bryte ladingen og filmen :P
I morgen må jeg koble til en kontroll og spille litt Cuphead, selv om det ikke er min spill-sjanger. Ungene kommer til å like det :+1:
Må også sjekke hvordan opptak fra ryggekameraet blir. Nå har jeg fått et rullende studio, med kamera i 360grader.
Det som er fint å tenke på, er at vi garantert har mer i vente. Takk Tesla. :)
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA