Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla V10 er her!

Startet av OhmPaPa, søndag 28. juli 2019, klokken 11:18

« forrige - neste »

kodax

Våknet i dag til "Software utpdate available". Trodde jeg var på siste versjon, så jeg følte på et ørlite urealistisk håp om EAP og v10, men neida, opp fra 2019.32.2.1 til 2019.32.2.2 ...dårlig gjort å lure folk sånn, Tesla;)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

JorEl

#76
Holder på med updaten her nå. Sjekket først TeslaFi, og da forstod jeg også. ;) Men min upgrade er ikke ferdig, så kanskje jeg blir først i Europa ;D
Edit; 32.2.2
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

k1


Bushy

Blir nok ikke først. Kompis av meg fikk igår til sin tm3. Tviler på han er først egentlig å😋

Sitat fra: JorEl på tirsdag 17. september 2019, klokken 11:01
Holder på med updaten her nå. Sjekket først TeslaFi, og da forstod jeg også. ;) Men min upgrade er ikke ferdig, så kanskje jeg blir først i Europa ;D
Edit; 32.2.2
S75D sept. 17

geear

Helt nydelig. Enda mer vas som kommer til å gjøre MCUen min enda verre enn den er. Topp. Får bare håpe den blir så ille at det ikke lenger er noe tvil om at Tesla må ordne opp i det.

cra

Sitat fra: gr på tirsdag 17. september 2019, klokken 13:35
Helt nydelig. Enda mer vas som kommer til å gjøre MCUen min enda verre enn den er. Topp. Får bare håpe den blir så ille at det ikke lenger er noe tvil om at Tesla må ordne opp i det.

må i grunn si meg enig. Når bilen er på vegen er der vanligvis et sted mellom to og ti enheter ombord som alle gjør både spill og filmtitting på en mye bedre måte enn Tesla noengang klarer å få til på skjermen. Jeg håper alt dette dillet bare er et resultat av øvingsoppgaver og opptakskrav for nye programmerere, men jeg begynner å tvile. For all del; det er artig at de gjør ting som ingen andre har, men i likhet med han i klassen som liker å dra stolen unna folk når de setter seg så er det artig kanskje en gang eller to, men etter det blir det bare irriterende.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

geear

Hadde alt annet vært honky dory, så hadde det vært prikken over i-en. Når det ikke er det, så gir det helt motsatt virkning.

kodax

Jeg tipper det er en svært liten andel som jobber med  underholdningsfunksjonaliteten sammenlignet med antallet som jobber med ting som AP, så det at de dytter ut ting som dette er jo bare moro.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

skysurfer

Kjørt leiebil med 32.2.2 for over en uke siden.
2019 Tesla Model 3 LR AWD med HW3, Homelink og Voldermort ;)
2016 Leaf Tekna 6,6Kw med OVMS
2015 Leaf Tekna 6,6 Solgt
2014 Leaf Tekna 6,6 Solgt

Motorwatt

Og jeg lastet den ned på lånebilen idag. Virker som jeg må beholde den en stund...
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Handyman

Sitat fra: meiniac på onsdag 18. september 2019, klokken 21:59
Kjørt leiebil med 32.2.2 for over en uke siden.
Det er jo ikke V10. Jeg har den og det er V9
V10 er vel 32.2.11
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Øggen

"Smart-summum" også for ap2.5 computer og uten FSD. 👍🏻Du kan ikke vise dette vedlegget.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

o.b.lix

Sitat fra: Kim- på onsdag 18. september 2019, klokken 22:30
Hva mener med «smart» ??

USA

Dvs den kan komme å hente deg på parkeringsplassen, noe som ikke er lovlig i Europa.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA