Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Corroding Bonding Plates In Nissan LEAF Trigger Service Campaign

Startet av MrOtto, onsdag 24. juli 2019, klokken 12:14

« forrige - neste »

leafnor

Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

kaiat

Jeg er neimen ikke sikker på hvor de befinner seg. Har glodd litt i delekatalogen og servicemanualen, og fant følgende i servicemanualen. Det ser ut til at disse platene står mellom batteripakken og karrosseriet.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.


leafnor

 :+1:, tenkte det var de.
På min var de det eneste jeg så rust på da jeg gjorde rent under bilen for et år tilbake.
Men fikk seg en puss og en dusj med Fluidfilm så de så "nye" ut igjen.
Blir jeg ikke gidder å bruke tid på dette kjenner jeg.

Men tenker for andre som bruker bil, og ikke steller med den, så bør de ta seg en tur.



Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA