Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvilken hjemmelader bruker du?

Startet av Kjetil-A, søndag 21. juli 2019, klokken 23:51

« forrige - neste »

Kjetil-A

Jeg skal hente meg en Tesla S 75D til uka og har begynt å se på hjemmeladere. Her er det mye forskjellige, både inkludert og ekskludert montering.

Hvilken type hjemmelader har du gått for, og kjøpte du med eller uten montering (altså bestilte elektriker utenom)? Hva kostet det?

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Kjetil-A

Tja.. jeg kikket raskt gjennom, men klarte ikke finne noe som umiddelbart svarer på det jeg lurer på. Men mulig denne tråden ligger i feil underforum?

spirrevipp

Jeg kjøpte Tesla sin vegglader, bestilte elektriker utenom. Kostet ca 8000 for montering.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA