Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nissan YouPlus ved bruktbilkjøp

Startet av muggost, torsdag 18. juli 2019, klokken 09:26

« forrige - neste »

muggost

Hei, jeg har lett litt på forumet men fant bare gamle tråder. Jeg skal både selge min gamle Leaf og kjøpe en brukt Leaf. Finner ikke noen instruksjoner på Nissan YouPlus om emnet. Er det så enkelt at selger kan gå inn på sin profil, slette kjøretøyet der, og så kan jeg registrere det samme kjøretøyet på meg? Og omvendt ved kjøp?

kaiat

Jeg kjøpte en brukt Leaf tidligere i år. Sendte bare e-post til Nissans kundeservice (måtte legge ved kopi av vognkort), så var det ordnet. Jeg regner med at det er kjøper som må ordne dette, men det gikk helt greitt.

muggost

Fant ut av det. Man kan gjøre alt fra nettsidene til Nissan nå.

havardr

Sitat fra: muggost på onsdag 24. juli 2019, klokken 17:24
Fant ut av det. Man kan gjøre alt fra nettsidene til Nissan nå.

Skriv gjerne hvordan og ikke bare at det løste seg, slik at andre som kommer etter også får løsningen :)

havardr

Kan jo oppdatere meg selv. Fikk ikke svar hos de på chat så jeg ringte. De trang da vognkort/midlertidig vognkort på epost norway@nissan-services.eu

Så lenge jeg sendte dette før kl 1630 i dag ville det bli ordnet samme dag :)

muggost

Du kan logge deg inn på Nissan youplus. Velg «legg til kjøretøy» og følg anvisningene :)

havardr

Sitat fra: muggost på tirsdag 30. juli 2019, klokken 16:04
Du kan logge deg inn på Nissan youplus. Velg «legg til kjøretøy» og følg anvisningene :)

Ikke før alle relasjoner på bilen er fjernet på forrige eiers konto

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA