Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor mye betaler du for lading i fellesgarasje?

Startet av hpe, søndag 02. juni 2019, klokken 21:05

« forrige - neste »

svingen

#15
Betaler hva det koster,utregning en gang i året hvor det er nettleie dele på antall garasjer og alle faktura på 1 år dele på antall jeg gir pris per kwh. Mener det var 1.07kr kwh sist år :)

Betaler zaptech lader de som skal ha selv (20k ca) og alle som har garasje var med og legge opp infrastrukturen ca 3.5k per garasje
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

arthur

Sitat fra: Kåre Knatten på torsdag 11. juli 2019, klokken 23:39
Sitat fra: arthur på torsdag 11. juli 2019, klokken 21:05
I dag koster vel strømmen under en krone inklusive nettleie og alle avgifter.
Akkurat i dag stemmer det nok, da dagens pris er historisk lav, men jeg antar at ladeprisen ikke justeres daglig. I vinter kostet fellestrømmen til vårt sameiet ca kr. 2,50 pr kWh
Jeg har sett litt på tallene for hele året og siste året var det over en krone, men foregående år lå det under en krone. Nja, prisene nå er nok ikke historisk lave?

Hvis du vil sikre deg så kan du i dag få en fastprisavtale for 1,2,3, eller 5 år som vil gi deg en strømpris på rundt en krone inklusive nettleie og alle avgifter.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA