Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjøpe e-golf 2016/2017 pre FL

Startet av tae, tirsdag 16. juli 2019, klokken 14:05

« forrige - neste »

Marzo

Sitat fra: 4Matic Fanatic på torsdag 18. juli 2019, klokken 10:40
Sitat fra: Marzo på torsdag 18. juli 2019, klokken 09:45
..Før e-Golf kom i ny versjon kostet den gjerne 100k mer enn e-up.
Da vi handlet 2014/2015 mener jeg differansen var kun ~50k mellom en eUp og en ganske basisutstyrt eGolf.

Du har helt rett.
Start prisen var 244.400 pluss omkostninger. Det var nok forlokkende å ta med vertfall noe tilleggsutstyr og gjerne vinterdekk når man får de eks mva, som trakk prisen opp til 260-270 slik jeg husket den.
Tilsvarende gjelder også for e-Up men der er ikke utstyrslisten like lang og gjerne en høyere andel solgte basis utgaver vs andel e-Golf.

tae

Hei igjen alle sammen!

Det har vært ferie så jeg har ikke hatt elbil eller forum i tankene.. men bil ble det, og det ble den jeg linket til i opprinnelig innlegg. Hentet den i dag:)

Jeg vil rette en takk til alle som tok seg tid til å svare meg og kom med tips -  God elektrisk sensommer til dere alle!

4Matic Fanatic

Gratulerer som eGolf-eier, dette blir nok bra!  :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA