Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Midtkonsoll?

Startet av Twister, lørdag 13. juli 2019, klokken 10:20

« forrige - neste »

Twister

Sitat fra: Joakim Gabrielsen på tirsdag 16. juli 2019, klokken 21:42
Sitat fra: Twister på tirsdag 16. juli 2019, klokken 18:38
Den koppholder greia du linka til så helt jævlig ut, men idag fløy brusflaska mi avgårde ut av "koppholdern" som er feilplassert der man skal hvile armen.

Må finnes bedre løsning for koppholder/flaskeholder.
Blir og savne det fra Outlandern min som hadde både koppholder og flaskeholder i døren
Hva med denne? https://nobra3d.com/?product=cup-support

Sent from my Pixel XL using Tapatalk


Dette var bedre, men fortsatt er jo plasseringen et problem. Vurderer å prøve den jeg linket i første innlegg fra Ebay, kostet ikke mer en at den er verdt et forsøk.

vitioq

Sitat fra: Twister på onsdag 17. juli 2019, klokken 00:12
Sitat fra: Joakim Gabrielsen på tirsdag 16. juli 2019, klokken 21:42
Sitat fra: Twister på tirsdag 16. juli 2019, klokken 18:38
Den koppholder greia du linka til så helt jævlig ut, men idag fløy brusflaska mi avgårde ut av "koppholdern" som er feilplassert der man skal hvile armen.

Må finnes bedre løsning for koppholder/flaskeholder.
Blir og savne det fra Outlandern min som hadde både koppholder og flaskeholder i døren
Hva med denne? https://nobra3d.com/?product=cup-support

Sent from my Pixel XL using Tapatalk


Dette var bedre, men fortsatt er jo plasseringen et problem. Vurderer å prøve den jeg linket i første innlegg fra Ebay, kostet ikke mer en at den er verdt et forsøk.
Har kjøpt en sånn, veldig fornøyd. Hull til koppene er litt for store og vanlig kopp ikke står på plass ordentlig (sikkert laget til amerikanske XXL kopper :) ).
Ellers er helt fornøyd, ting og tang ligger fast på plass nå i stedet for å fly over hele gulvet på midtkonsollen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA