Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjelp!!Peugeot ion 2012 vil ikke starte!!

Startet av Heidi M, fredag 12. juli 2019, klokken 22:08

« forrige - neste »

Heidi M

Hei!
Min trofaste Peugeot ion 2012 vil ikke starte!
Etter å ha vært på ferie i 3 uker, skal jeg igjen bruke bilen. Den viser fulladet og starter som vanlig. Etter en tur på butikken starter den ikke. Gul bil med utropstegn lyser + batteri. Jeg har kjøpt nytt batteri og satt det i, men fortsatt lyser  begge lys i displayet!!! Hva gjør jeg galt? Noen tips?

elektrolux

Kan være fartspedalen som trenger resett. Hvor bor du?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Heidi M

Det er godt mulig, hvordan gjør jeg det?
Bor i Bergen. Takk for svar


Sent from my iPhone using Tapatalk

svingen

Jeg hadde sporadisk samme feil men stop/start av bilen virka den. 2 år senere ville den ikke mere og var "on board laderen"  den so  man setter laderen i. Gikk på garanti (forsikring) men er vist nok en svakhet ventet 2 mnd på del fra frankrike (ion) kostet vist nok 40k. Få den på et verskted og få diagnosert. Kan fikses lang rimeligere enn 40k hvis det er samme (mener man får brukt/fikse kretskort til 1000 kr)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA