Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Destination charging clarion hotel Air, sola

Startet av elbil-1, torsdag 11. juli 2019, klokken 17:19

« forrige - neste »

elbil-1

Hotellet har 2 destination chargers i p-kjelleren. + 6 type 2 ladere.

Type 2 laderne er merket med easypark betaling 20,- pr time

Teslaladerne er ikke merket.

Noen som vet om det er kostnadsfritt å lade på teslaladerne? (Må bare betale p-avgift evnt)


Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

elbil-1


Toalmar

Hvis ikke hotellet vet om det koster penger tipper jeg ladingen er gratis.
Om parkeringen koster kroner aner jeg ikke
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Vhagar

Jeg aner ikke, men tolker informasjonen i kartet til Tesla så godt jeg kan. Og der står det "Available to the public. Self park." Så mye tyder på at det er gratis å lade.

For andre steder kan det stå f.eks. "Available for patrons only. Please see front desk." eller "Available for customers. Self park." Andre varianter er "Available by reservation only. Please see front desk." og "Available for customers. Please call ahead." Og sikkert mange flere varianter der ute.

Du finner denne infoen i bilen eller på tesla.com/findus (men ikke via mobil ser det ut til, da de har fjernet kartet for mobilvisning nå i det siste)
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA