Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skjerm slår seg ikke på

Startet av Mippen, torsdag 11. juli 2019, klokken 15:49

« forrige - neste »

Mippen

Min e-up med original skjerm vil ikke slå seg på automatisk når jeg starter bilen lenger. Den slår seg også av med en gang jeg slår av tenningen. Tror batteriet i den er ødelagt. Noe håp for den?
Fremtiden er elektrisk.

Vw e up

Hei.
Mulig du bare trenger å lade den.
Lykke til.

Elmo

Tror det kan hjelpe mye å pusse kontaktene bakpå, og i tillegg ta inn enheten og lade den med USB-lader.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

Hyperstress

Den lader ikke når bilen er av, og når skjermen er aktivt i bruk så lader den ikke nok i bilen til å unngå at batteriet tappes. Tror jeg kom frem til at jeg måtte la bilen være på, uten å bruke skjermen, for at den skulle lade. Eller ta den med inn og lade. Rart opplegg. Jeg hadde også bilen inne til service pga dette, og de gav meg ny skjerm første gang, men neste gang det skjedde så gikk de i tenkeboksen og fant ut hva problemet var.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA