Skrevet av Emne: e-208 konfigurator  (Lest 855 ganger)

JorgenM

• Gold Member
    • Vis profil
    • LinkedIn
e-208 konfigurator
« på: torsdag 11. juli 2019, klokken 12:47 »
Mulig denne er kjent allerede.

https://www.peugeot.no/modell/velg-og-bygg-din-peugeot/nye-208/bygg-din-bil.html#/

Noen bilder som ikke funker hos meg i alle fall. Får ikke sett selve bilen f.eks.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (selges snart) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

batterimannen

• Sr. Member
    • Vis profil
Sv: e-208 konfigurator
« Svar #1 på: torsdag 11. juli 2019, klokken 15:05 »
Får sett alle bildene her (Mozilla).

Eneste som jeg ikke får opp som bilde er 'oppvarmet frontrute', men det tror jeg er fordi de ikke har valgt et illustrasjonsbilde for det. Personlig synes jeg at den er helt klart penest i blå farge.

JorgenM

• Gold Member
    • Vis profil
    • LinkedIn
« Svar #2 på: torsdag 11. juli 2019, klokken 15:47 »
Kommer opp her også nå :)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (selges snart) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

Shagma

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: lørdag 20. juli 2019, klokken 15:35 »
Jeg skjønner ikke... Hva er forskjellen på de 4 variantene? Ser ut som det bare er 7" vs 10" skjerm? Finnes det en oversikt?

JorgenM

• Gold Member
    • Vis profil
    • LinkedIn
« Svar #4 på: lørdag 20. juli 2019, klokken 17:44 »

jonnyjb

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: lørdag 20. juli 2019, klokken 20:05 »
Jeg har lekt litt med konfiguratoren i det siste. Noen spørsmål/kommentarer jeg har:
- jeg synes fargene ikke stemmer helt med det jeg har sett av videoklipp på YouTube, særlig er rødfargen for rosa og gråfargen for lys
- er det korrekt at Allure har full LED frontlys? Utifra spesifikasjons-PDFen trodde jeg denne skulle ha Eco LED...
- panorama glasstak koster 0 kr i konfiguratoren og kan velges for alle 4 modeller, er dette korrekt?
- GT Line og GT har mørkt interiør (tak) og seter med bedre sidestøtte, dette leste jeg ikke noe om i spesifikasjonene
- GT vises ikke korrekt når panorama glasstak velges (sort Onyx tak forsvinner), GT Line vises riktig
- GT og GT Line vises med 7’’ skjerm, Allure viser 10’’ når man velger dette som ekstrautstyr
« Siste redigering: mandag 22. juli 2019, klokken 13:54 av jonnyjb »

1317142119

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #6 på: søndag 21. juli 2019, klokken 10:31 »
Får sett alle bildene her (Mozilla).

Eneste som jeg ikke får opp som bilde er 'oppvarmet frontrute', men det tror jeg er fordi de ikke har valgt et illustrasjonsbilde for det. Personlig synes jeg at den er helt klart penest i blå farge.
Jeg som har eid Peugeot tidligere må bare informere om at oppvarmet frontrute på Peugeot er BS. Det er varmetråder nederst på frontvinduet og der vinduspusserne er når de er høyest, lik varmetrådene du finner på bakvinduer. Det ser helt jalla ut og er de mest bortkastede pengene jeg noen gang har brukt på ekstrautstyr.

Peugeot har altså ikke betalt Ford for å bruke deres patenterte varmetråder i hele frontvinduet.

På en annen side, hvor viktig er det med varmetråder på en elbil? Jeg har til gode å savne de etter jeg fikk elbil. Er bare å forvarme bilen 5 min før avgang, så er vinduene isfrie.