Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjøpe brukt golf gte 2016 modell

Startet av egolf888, tirsdag 09. juli 2019, klokken 21:57

« forrige - neste »

egolf888

Hei! Vurderer å kjøpe meg en golf gte. 2016 modell.

Legger ved link til bilen:

https://blogg.eabryn.no/bil/151715798/?type=bruktbil

Tror dere det er et bra kjøp? Skal brukes til bykjøring og noen lengre turer nordover en gang i blant.

Edit: feil link

Lassen

Hei,

Tippe dette er en typisk leasingbil, gått under 15k i året.
Ypperlig bil til bykjøring om du har muligheten til å lade, blir litt annet forbruk om du ikke kan det.
Kjekk bil på langkjøring, er relativt sprek og morsom bil å kjøre.

Ting du bør være obs på er gjerne:
- Bremseskiver har en tedens til å ruste på disse, spesielt bak. Koster fort noen kr.
- 60000km service er relativt dyr på disse da det er oljeskift på kassen i tillegg.

Eg ville sagt at denne bilen fort er 20k for dyr sånn sett på annonsen, gjerne enda mer om det er mer slitasje enn hva som kommer frem på bildene.

Håper det var litt til hjelp :)
Model S 75D - Midnight Silver, AP 2.0, HIFI, Vinterpakke, 21" Arachnid

egolf888

Sitat fra: Lassen på onsdag 10. juli 2019, klokken 09:54
Hei,

Tippe dette er en typisk leasingbil, gått under 15k i året.
Ypperlig bil til bykjøring om du har muligheten til å lade, blir litt annet forbruk om du ikke kan det.
Kjekk bil på langkjøring, er relativt sprek og morsom bil å kjøre.

Ting du bør være obs på er gjerne:
- Bremseskiver har en tedens til å ruste på disse, spesielt bak. Koster fort noen kr.
- 60000km service er relativt dyr på disse da det er oljeskift på kassen i tillegg.

Eg ville sagt at denne bilen fort er 20k for dyr sånn sett på annonsen, gjerne enda mer om det er mer slitasje enn hva som kommer frem på bildene.

Håper det var litt til hjelp :)

Tusen takk for svar :)

Blir for det meste bykjøring på meg, har parkeringsplass i parkeringshus med elbillader. Så tenker det er en veldig bra bil for mitt bruk. Skal prøve å prute den ned så mye jeg kan.

egolf888

Kjøpte en tilsvarende bil hos møller ryen for 200 000kr. Eneste forskjellen var at den hadde skinnseter istedenfor de ruta gti setene. Ellers var bilen strøken , kunne ikke se noe rust på skivene. Alle servicer var tatt. 1 tidligere eiger. Tror jeg gjorde et ok kjøp 😊👍


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA