Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Se om bruktbil er demobil eller ikke?

Startet av Autjon04, onsdag 29. april 2020, klokken 10:54

« forrige - neste »

Autjon04

Hei! Jeg sjekker rundt litt på brukte TM3 og TMS. Fins det noen mulighet å se om en bil har vært en demobil eller ikke? Hva om man har VIN? Takk for svar!

knegg

Fra NAF sine side:
Sitat fra: https://www.naf.no/kjop-og-salg/kjope-bil/sjekk-bilens-alder-kilometerstand-og-servicehistorikk/Vognkortet forteller om hvem som er nåværende eier, men sier ikke noe om hvor mange eiere bilen har hatt siden den ble registrert. Men antall eiere er ingen hemmelighet, og ved å ringe Statens vegvesen på 02030 får du opplyst hvor mange tidligere eiere bilen har hatt og annen viktig informasjon om kjøretøyet.

Jeg tenker at dersom første eier er Tesla så har den vært en del av Tesla sin flåte.
2020 Model 3

Autjon04

Det var smart å sjekke antall tidligere eiere. Jeg vil prøve det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA