Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

InControl

Startet av JV, søndag 07. juli 2019, klokken 16:19

« forrige - neste »

JV

Hei, hadde dere noen problemer med å registrere kjøretøyet via InControl?

"Kjøretøyet er ikke klart for aktivering.
Dette kjøretøyet er ikke klart for InControl-aktivering enda. Ta kontakt med forhandleren for hjelp."

Går utifra at InControl er standard på alle modeller og ikke noe jeg mangler. Bør jeg kjøre innom en forhandler så de kan få fysisk tilgang til bilen?

volchr78

Burde la seg ordne uten å dra innom forhandler. Jeg fikk mail med link til å opprette konto og la til bilen uten problemer. Sikkert bare et tastetrykk forhandleren kan gjøre via telefon.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Ingeniøren

Sitat fra: volchr78 på søndag 07. juli 2019, klokken 17:15
Burde la seg ordne uten å dra innom forhandler. Jeg fikk mail med link til å opprette konto og la til bilen uten problemer. Sikkert bare et tastetrykk forhandleren kan gjøre via telefon.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Samme her.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

bjotings

Du får ikke lagt til kjøretøyet før det er registrert. Forhandleren går igjennom med deg ved overlevering av bilen slik at appen fungerer OK.
I-Pace HSE, Santorini Black MY2020

RayBomb

💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA