Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ventetid på faktura og leveringsdato. Bestilte TM3 27 Juni.

Startet av el-p, fredag 05. juli 2019, klokken 17:46

« forrige - neste »

el-p

Hei folkens,
Jeg bestilte en TM3, LR, sort/sort, med hengerfeste 27 juni og har ikke fått ennå faktura og leveringsdato. Er jeg for utålmodig? Noen andre der ute som har fått allerede leveringsdato som har bestilt siste uke av juni?
Gracias!

quanmeister

Bestilte 29. Juni og er like utålmodig som deg  ::) Jeg har fått faktura men ikke dato. Skal dra innom en butikk i dag og "purre"

rabjor

Lurer på det samme, bestilte TM3 LR, sort/sort, hengerfeste, standard felger + vinterdekk 25/6. Venter på VIN nr, faktura og lev.dato. Har vært i kontakt med Delivery både på mail og tlf, men det er ikke noe konkret svar å få fra noen der :(

el-p

Ok, da er vi alle i samme  situasjon. Jeg snakket med Tesla for et par dager siden og de sa til meg at siden jeg bestilte på slutten av juni (slutt på kvartalet) må jeg regne med levering av bilen til slutten av august eller starten av september !:-/.. og har fremdeles ikke fått VIN nummeret eller faktura ... informasjonsflyten er ikke helt på topp hos dem, jeg kan godt vente for bilen, men at de ikke sier noe før man masser på de er ikke helt bra..

el-p

Sitat fra: quanmeister på mandag 08. juli 2019, klokken 14:08
Bestilte 29. Juni og er like utålmodig som deg  ::) Jeg har fått faktura men ikke dato. Skal dra innom en butikk i dag og "purre"
Hei, si ifra hvis du får litt ekstra info når du snakker med dem på butikken!

griulf

Jeg bestilte en hvit TM3 for en uke siden. Ikke fått faktura.

Jeg lurer på om de setter ned prisen automatisk på min. Skulle gjerne snakket med de, men finner ikke noe telefonnummer.

Noen som har ett nummer en kan ringe?

Toalmar

Sitat fra: griulf på torsdag 18. juli 2019, klokken 08:48
Jeg bestilte en hvit TM3 for en uke siden. Ikke fått faktura.

Jeg lurer på om de setter ned prisen automatisk på min. Skulle gjerne snakket med de, men finner ikke noe telefonnummer.

Noen som har ett nummer en kan ringe?
Ta en kikk i denne tråden så finner du nok et telefon nummer du kan ringe  ;)

https://elbilforum.no/index.php?topic=43996.0
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA