Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hente X i morgen (pre-owned) - hva følger med?

Startet av kristoffer, torsdag 04. juli 2019, klokken 10:06

« forrige - neste »

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på torsdag 04. juli 2019, klokken 13:39Jeg har ikke prøvd dette, men det vil ikke stå 32A på alle, fordi alle kan lade med 32A enfase 7,4 kW?
Sto 24A på min bil, så jeg tror dette fungerer. Mistenker det har kommet på en SW-oppdatering på ett eller annet tidspunkt.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

kristoffer

Sitat fra: OhmPaPa på torsdag 04. juli 2019, klokken 17:45
Kjøpte pre-owned TMX selv fra uavhengig bilforhandler.

Fikk med

vinterdekk
vanlig Tesla-ladekabel
hengerfeste
solbeskyttelse som passer til øverste del/taket av frontruten


Lykke til med flott bil!
Takk for det, gleder meg! Usikker på fargen, men sånn er det når man ikke kan velge. Av det jeg har sett av bilder, ser fargen helt grei ut. Ser ut som en farge de færreste har valgt, jfr statistikkene finnes det bare et par hundre av disse i Norge...
eGolf 2014
ModelX 90D

sjokomelk

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på torsdag 04. juli 2019, klokken 13:39
Jeg har ikke prøvd dette, men det vil ikke stå 32A på alle, fordi alle kan lade med 32A enfase 7,4 kW?
Nei. Den endrer seg til 32A hvis/når du kobler til en 32A enfase ladestasjon. Ellers står det maks trefase strømstyrke.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Øggen

Sitat fra: kristoffer på torsdag 04. juli 2019, klokken 19:51



Takk for det, gleder meg! Usikker på fargen, men sånn er det når man ikke kan velge. Av det jeg har sett av bilder, ser fargen helt grei ut. Ser ut som en farge de færreste har valgt, jfr statistikkene finnes det bare et par hundre av disse i Norge...

Ej hadde den fargen på siste Model S, og bestillte X'n i Titanium også, men fikk det ikkje.
Misfornøyd med det😪
Gled deg, fargen e dritfin og grei å holde vedlike.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

kristoffer

Hentet i dag, kort oppsummering:
Fikk med vinterdekk, ladelkabel, hengerfeste.
Ikke super polish de har fikset, men har i alle fall vasket.

Sommerdekk har såpass lav mønsterdybde at jeg må sjekke i morgen om det er lovlig å kjøre. Vinterdekk kan ikke ha vært kjørt <5000km.

Fargen - grows on me. Mye finere enn på bilde, jeg kan egentlig ikke se at det er noen farge som er bedre enn denne bortsett fra grå.
eGolf 2014
ModelX 90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA