Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

I-Pace Nordic edition kampanje

Startet av bjotings, onsdag 03. juli 2019, klokken 21:55

« forrige - neste »

bjotings

Sakset fra Jaguar sin hjemmeside. I-PACE S Nordic Edition til 659.900,- inkl. levering (i Oslo) og klargjøring. Utstyrskombinasjonen er til en verdi av 53.000,- og kan ikke endres. Det er mulig å legge til ettermontert ekstrautstyr:

• I-PACE 400hk AWD Auto S
• Santorini black, Corris grey, Indus silver eller Firenze red
• Drive Pack
• Exterior Mirror - Auto-dim & Power Fold
• Privacy glass
• Headlamp Washers
• Premium LED headlights with signature DRL
• Cold Climate Pack
• Powered Tailgate/Bootlid Opening
• 8-way heated semi-powered front seats
• Panorama glasstak
I-Pace HSE, Santorini Black MY2020

Vannkraft


nilsen_79

Er hengerfeste ettermontert ekstrautstyr ?

Chimp

Hengerfeste er ettermontert.
Det er et godt tilbud, ingen tvil!

chargedup

Dette er vel så og si slik I-pace innsteg var priset før oktober (?), altså 600' bortsett fra at de her har lagt til noe utstyr. Absolutt godt tilbud, men ikke uventet. Jaguar la på 50' på innstegspris på S etter gode salgstall og har først gitt ekstra god rente og nå "senket" prisen ved å inkludere utstyr for å oppretholde salget.
Kan også se ut som de har gått bort ifra at man måtte velge skinn (ikke luxtec std seter) for å kunne velge innfellbare speil (power fold mirror). Dette var noe jeg synes var helt håpløst med konfigurator da jeg kjøpte bilen og nesten vippet meg over til å ikke kjøpe den.
EQE 43AMG
Solgt: i3 (60Ah)-I-pace S-EQC-Model 3 LR-Ampera-Model Y-I-pace FE

catoha

Stemmer, på 2020-modellen kan en velge "innfellbare speil uten minne" uten å endre seter. Fint om en ønsker Driver Assist f.eks., da er disse speilene eneste en må legge til, ikke 20k+ i skinnsete-upgrade.

Sveinaldo

#6
Noen som vet om man kan få den levert med vinterdekk på standard 18 tommerne? Og så kjøpe 20 tommer sommerhjul utenom?



Kan man legge til 360 graders kamera og uten å legge til andre ting samtidig?


Ingeniøren

Sitat fra: Sveinaldo på tirsdag 09. juli 2019, klokken 16:51
Noen som vet om man kan få den levert med vinterdekk på standard 18 tommerne? Og så kjøpe 20 tommer sommerhjul utenom?



Kan man legge til 360 graders kamera og uten å legge til andre ting samtidig?

Når det gjelder hjul er sommerhjul standard. Vinterhjul skaffer Jaguar lokalt som en pakke - slik fikk jeg det forklart når jeg forsøkte å bytte felger på vinterhjul - ble fryktelig dyrt og uaktuelt.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

4Matic Fanatic

Sitat fra: Sveinaldo på tirsdag 09. juli 2019, klokken 16:51
Noen som vet om man kan få den levert med vinterdekk på standard 18 tommerne? Og så kjøpe 20 tommer sommerhjul utenom?
Jeg kjøpte S med 18" hjul, leverte egenkjøpt gummi til forhandleren som la om disse før levering (februar). Sitter med et sett 18" sommergummi i garasjen nå, men det ble likevel mye billigere enn noen av de andre alternativene..  Kjøpte 20" original F-Pace sommerhjul fra UK i ettertid.

Sitat fra: Sveinaldo på tirsdag 09. juli 2019, klokken 16:51
Kan man legge til 360 graders kamera og uten å legge til andre ting samtidig?
Dersom du egenspec'er kan du jo putte på det du måtte ønske ut fra konfiguratoren, med de avhengighetene som ligger der.
Men dersom du fremdeles snakker om Nordic Edition er vel hele greia at Jaguar Norge har bestilt inn en mengde forhåndsspesifiserte biler som du kun kan plukke til lokaltmontert ekstrautstyr (altså vinterdekk, takstativ, matter, krok osv)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA