Skrevet av Emne: Stiftelsesmøte Oslo og omegn elbilforening  (Lest 13137 ganger)

hens

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Stiftelsesmøte Oslo og omegn elbilforening
« Svar #15 på: lørdag 28. februar 2009, klokken 10:12 »
Think til Sverige?
Greit at det også gjøres tiltak i Kristiansand, men det har vel større virkning i Oslo.
Er det noen som vet når det har størst virkning å samles rundt stortinget med litt slagord etc.
Kanskje ikke så stort som den forrige demonstrasjonen, men slik at det synes.

"Politiker, vær deg selv nok!" Gi blaffen i at nok et godt norsk initiativ går dukken. Eller til Sverige!

Problemet er at hvis Think får noen penger nå, så går det vel til å lage noen nye fantastiske prototyper med sexy tilleggsutstyr, og en fancy salgsavdeling i stedet for å produsere biler.
Derfor har jeg en mistanke om at det må settes krav til hvordan pengene skal benyttes.
« Siste redigering: lørdag 28. februar 2009, klokken 10:55 av hens »
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

Elmo

• Gold Member
  • Elbileiere gjør det med spenning.
    • Vis profil
    • Elmo
« Svar #16 på: lørdag 28. februar 2009, klokken 14:13 »
I slutten på tråden Saab tenker på Think er det et godt forslag som kanskje lokalforeningen kunne gripe fatt i og organisere til ?!
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 160.000 km. To fremdeles i daglig drift.
Har også en eUp 2015, gått 75.000 km, og "fikk" Tesla Model 3 i mars 2019.

elox

• Jr. Member
  • **
  • Nice!
    • Vis profil
« Svar #17 på: fredag 20. mars 2009, klokken 09:50 »
Jeg kunne tenke meg å knytte meg til Oslo og omegn elbilforening! Holder til i Buskerud, på grensen til Asker!

Hva gjør jeg?
Th!nk 2008, kjørt 40000

Nå Leaf Tekna reg 27.1.2014

ilmarw

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #18 på: mandag 23. mars 2009, klokken 14:51 »
Jeg kunne tenke meg å knytte meg til Oslo og omegn elbilforening! Holder til i Buskerud, på grensen til Asker!

Hva gjør jeg?
Send en mail til oslo[at]elbil.no

ilmar
Buddy 2005