Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fysiske knapper eller display for valg av kjøremodus og rutevarme

Startet av Ara, fredag 26. juli 2019, klokken 21:00

« forrige - neste »

Ara

La akkurat merke til at det er to varianter av den nest nederste knapperaden, der man velger kjøremodus og rutevarme osv. På den ene er også dette en skjerm, mens den andre er det fysiske knapper.
Noen som vet hvilke valg som bestemmer dette og om det er noen forskjeller.
Jeg liker for så vidt fysiske knapper bedre.

AJ82

Det var ikke jeg klar over, men forskjellen er om du har valgt betjeningstaster i glassoptikk. Trodde dette bare gjorde noe med utseende på diverse knapper, men ser nå at det innebærer litt mer.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

Orbit

Fra prislisten for opsjon GS5:
SitatBetjeningstaster i glassoptikk sort; Kontroll knapper i svart glass utseende på lysknapper med nærhetssensor og haptisk feedback. Kontrolknapper for førersystemer, vindusknapper, bagasjeromsåpner, og
12V med aluminiumsutseende,
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Ara


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA