Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladeproblemer 2014 E-up!

Startet av Stoylen, tirsdag 02. juli 2019, klokken 20:49

« forrige - neste »

epifant

Det er kun merkostnaden ved hurtiglading som skal spares inn, altså en differanse på 3300 kr.

25 000 kr / 3 300 = 7,5 år.
Edison's electric light did not come about from the continuous improvement of the candle

PålMålMild

Ja hurtiglading fungerer. Har en Circle-K i nærheten, men som du skriver så blir det dyrt i lengden.
Feilen oppstod etter det voldsomme uværet som var 28./29. aug. med mye lyn.

jonnis

#17
Hei, jeg har samme problem, får ikke sakte-ladet.

Møller skal ha ca 26 000 for det. MEN! Jeg var lur og har maskinskadeforsikring!

Så da må jeg betale "kun" 25% i egenandel!

NB!  Viktig melding til alle e-up (elbil)eiere. Ta deg råd til maskinskadeforsikring fra år 5 til 8.
Batteriet er det garanti på i 8 år men ombordlader og slikt som gjør at du kan bruke batteriet er det 5 år garanti på.

UPDATE:
Der røk PTC-elementet også så da er vi oppe i 44 000. Min andel økte til 11 000.. fy fasan..
Svart VW e-up!
Teknikkpakke og panoramasoltak.
Utlevert 4 mars! :)

vegvill

Kor langt er bilen din gått? Min fikk samme diagnose i dag. 2014 modell på 48000 km. Møller skal 26000 for å skifte delen, og muligens 10000 til visst det var ein annen del som var gåen, var sikkert PTC elementet dei siktet til...

Skulle tru slike sentrale deler på ein el.bil skulle holde lenger, event være billigere å fått skiftet ut.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA