Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Misfarging av skjerm (Model S/X)

Startet av CaZpaH, tirsdag 02. juli 2019, klokken 09:13

« forrige - neste »

Motorwatt

Bra avklaring, gr. Jeg (bilen) skal inn i midten for UV-behandling.....
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

boppus

Dukket opp øverst på min 2018 også. Kan de utbedre det på K100?

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

Motorwatt

For 3 uker siden var det bare Skøyen som hadde, men mener å ha lest at også Rud har. Gå inn på chat på Tesla Support, og spør.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

M@rtin

Meldte saken inn over app. Fikk da svaret tilbake at Drammen ikke kan fikse gul stripe (ennå), men Rud og Skøyen kan. Fant ny ledig termin og booket om fra Drammen til Skøyen.
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

JorEl

Satt og ventet i bilen i dag, og digget musikk på youtube. Helt konge, helt til jeg så at jeg hadde fått en gul ramme :o Kjedelig når jeg nettopp har hatt to kjappe turer til Stavanger. Jeg er jo en AV-frik hjemme i stua, så en gul ramme, kan man ikke ha. Får melde det inn, og høre hva de sier. Jeg har hatt bilen i 10mnd, men det var en inventory, så den er nok født et par mnd før.  ??? ::) :-\
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Motorwatt

Sitat fra: M@rtin på mandag 09. september 2019, klokken 09:31
Meldte saken inn over app. Fikk da svaret tilbake at Drammen ikke kan fikse gul stripe (ennå), men Rud og Skøyen kan. Fant ny ledig termin og booket om fra Drammen til Skøyen.
Skøyens verktøy fungerer ikke, så nå er det bare Rud som kan.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

sven erik

Jeg fikk beskjed at de ikke kunne fikse det noe sted i Norge jeg har ventet et år på fiks

TeslaModelX

Sitat fra: sven erik på torsdag 10. oktober 2019, klokken 05:33
Jeg fikk beskjed at de ikke kunne fikse det noe sted i Norge jeg har ventet et år på fiks

Når kan man forlange ny MCU? Begynner å bli lei svaret om at de venter på utstyr!

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Daniel80

Jeg har time på Kokstad (Bergen) i morgen, Onsdag 23.okt, for utbedring av gul kant på MCU2. (april2019 X100D)
Model 3 LR AWD Boost, H&R senk, 9,5x20 ET30 245/35-20 square,

THE

Sitat fra: Daniel80 på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 04:48
Jeg har time på Kokstad (Bergen) i morgen, Onsdag 23.okt, for utbedring av gul kant på MCU2. (april2019 X100D)

Hvis det stemmer så har de nettopp fått utstyr. Var inne for samme sak 4. oktober, og da hadde de ikke utstyr for å fikse gul ramme. Skulle få ny innkalling når utstyret er på plass, så du kan gjerne legge inn en oppdatering her i morgen å fortelle om du får fikset feilen.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

geear


JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Storfe

Model S, utlevert februar 2019. Har fått gul ramme, kom gradvis siste 2 måneder, kun MCU pr nå.
Har time for UV-bestråling  om 3 uker.
Noen som har erfaring med UV-fiks? Blir det bra, og varer det?

Fikk beskjed at de prøvde dette en gang, hvis det kom tilbake, så måtte jeg betale for ytterligere utbedring (ny bestråling eller ny skjerm).
Gå tydelig beskjed om hva jeg tenkte om det, men at vi får ta det problemet hvis det dukker opp.

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA