Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For lang telefonkø, så nå har de fjernet muligheten å ringe fullstendig?

Startet av Henke, mandag 01. juli 2019, klokken 14:51

« forrige - neste »

CaZpaH

Sitat fra: Motorwatt på søndag 07. juli 2019, klokken 16:20
Kan du ikke bare lage en ny bestilling på service av døren hvor det tydelig fremkommer at den ikke kan brukes? Mulig de ikke leser i helgen, eller at oppdateringer av eksisterende bestillinger ikke blir lest i det hele tatt.

Når du først er satt opp på en service så får du ikke laget flere. Man får bare 1 av gangen. For meg som har 3 feil + CCS-oppgraderingen så hjelper det meg lite. Derfor får jeg bare lagt det til i den eksisterende servicen i appen (som egentlig er satt opp for CCS-oppgradering).

Jeg ser ikke for meg det blir lest før den skal inn på service i september for CCS-oppgraderingen og jeg kunne derfor tenkt og hørt med dem om de fikk til å ordne falkedøren før den tid. Er kjedelig å ikke kunne bruke ene døren i 2 måneder (hvis de i det hele tatt kan ordne den samtidig som CCS-oppgraderingen og ikke må sette meg opp på ny time enda lengre frem i tid) mtp. det bare er en justering som må til, ingen deler eller noe som må bestilles.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

jkirkebo

Sitat fra: CaZpaH på søndag 07. juli 2019, klokken 16:15
Sitat fra: Toalmar på lørdag 06. juli 2019, klokken 12:14
Ettersom du sier du har ventet 1 måned på svar fra de går jeg ut i fra du bor ett stykke unna ett Service Senter?

Jeg bor forsåvidt innenfor kjøreavstand, men da må jeg ta meg fri fra jobb hvis jeg skal rekke åpningstidene deres. Så i den siste måned med avslutninger på skole, jobb, fotball og andre forpliktelser så har det rett og slett ikke passet å kjøre dit. Derfor hadde det vært fint å kunne tatt en telefon dit i lunsjpausen.

Vi lever i 2019, det burde gått an å ordne det over telefon i minste fall via en chat-tjeneste slik nesten alle andre som driver kundeservice har i dag. Uansett syns jeg det er dårlig av Tesla å fjerne muligheten. Jeg hadde tidligere ingen problemer med å komme gjennom på telefon til dem (noen ganger litt ventetid, men kom alltid gjennom) for så å ordne dette over telefon. Nå er denne muligheten borte.

Men fant ut at jeg i dag kunne skrive i appen under der jeg har service planlagt (er satt opp for å få ettermontert CCS-lader) og la inn feilene mine der. Men hadde håpet at falkedøren som nå er ute av stilling kunne tas raskt da jeg ikke får brukt den iogmed den riper opp karosseri+slår chromelist i døra. Men får ingen bekreftelse av noe slag at det jeg har skrevet inn er mottatt fra dem  :-1:

Hmm, jeg booket en time hos Skøyen i appen for en drøy uke siden, etter en dag eller to kom bekreftelsesmail med litt kommentarer på det jeg hadde booket time for osv. Så for min del fungerte det veldig bra. Utrolig greit å kunne velge tid, dato og sted selv i appen, det var da lett for meg å finne noe som passet.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

CaZpaH

Sitat fra: jkirkebo på søndag 07. juli 2019, klokken 16:50
Hmm, jeg booket en time hos Skøyen i appen for en drøy uke siden, etter en dag eller to kom bekreftelsesmail med litt kommentarer på det jeg hadde booket time for osv. Så for min del fungerte det veldig bra. Utrolig greit å kunne velge tid, dato og sted selv i appen, det var da lett for meg å finne noe som passet.

Jeg er veldig for det å kunne booke time i appen egentlig. For da kan jeg se hva som er ledig og hva som passer meg best. Det er ikke det. Jeg kunne bare tenkt meg at det gikk an å booke flere timer iogmed det dukker opp nye feil på bilen samtidig å kunne ringe dem for ting som kanskje kan ordnes ganske kjapt. Jeg ser ikke for meg det å justere bakdøra er noe veldig omfattende arbeid og noe som de kanskje klarte å skvise inn en eller annen plass da det for meg er veldig upraktisk å ikke kunne bruke døra. Ved at de ikke har telefonkundeservice og begrensningen med en service i appen fjerner de muligheten min for å kunne ta kontakt og spørre dem.

Ingen bekreftelse her annet enn da jeg bestilte CCS-oppgraderingen, men dette var før man kunne booke service i appen.

OPPDATERING:
Fikk nå SMS (av alle ting) fra et fastnummer med informasjon. Kunne svare ved å oppdatere meldingen i appen (måtte da slette det gamle, men ifølge Tesla var det registrert). Tungvindt, men kom i alle fall gjennom.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA