Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fjernkontroll batteri går tomt etter bare et par uker

Startet av fredsjo, søndag 30. juni 2019, klokken 15:22

« forrige - neste »

fredsjo

Hei
På vår Nissan leaf 2015 går batteriet i fjernkontrollen tomt etter bare ettpartistater uker nå. Noen som har vært borti tilsvarende?
2021 Tesla Model Y
2018 Tesla Model X
(S) 2014 Nissan Leaf Tekna
Innehaver av https://skadedyr.net og https://sprengkiler.no

TorC

2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Kjell Leaf

Kjøpte en pakke batterier, tror det var på Clas Olsson, fikk samme problem som deg. Men det viste seg at de batteriene var ræva. Kjøpte så batterier av kjent merke som kostet mer, nå har de fungert veldig lenge, tipper ca ett år.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Mr Oizo

Tips: Sett inn CR2032 batteri, en del større kapasitet på disse, og passer rett inn.
Byttet nylig selv.

leafnor

Sitat fra: Mr Oizo på søndag 30. juni 2019, klokken 20:22
Tips: Sett inn CR2032 batteri, en del større kapasitet på disse, og passer rett inn.
Byttet nylig selv.
Jeg gjorde samme, og husker ikke tilbake til når, så lenge siden eller jeg er blitt glemsk. Men nøklene fungerer i alle fall dag etter dag.
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Bobbulf

Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

Trekkoppbil

Batterier kan være spøkefulle. En gang måtte jeg bytte batteri flere ganger, for å få en fjernkontroll til å fungere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA