Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bagasjerommatte med senket plate

Startet av batterimannen, lørdag 29. juni 2019, klokken 18:14

« forrige - neste »

batterimannen

Hei, jeg har dratt ut den ene isoporboksen med kabler og div som lå under plata i baggasjerommet. Da får man senket plata med en del cm. Men jeg ser at de bagasjerommattene som selges til Konaen har en flik som går ut på hver side: https://www.gytisautek.no/hyundai-kona-2018-bagasjeromsmatte
Jeg tror ikke denne passer når plata er senket? Noen som har kjøpt og har erfaring/anbefaling? 
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Bård Fjukstad

Den jeg fikk med bilen passer ikke når man har senket plata.

batterimannen

Sitat fra: Bård Fjukstad på lørdag 29. juni 2019, klokken 18:25
Den jeg fikk med bilen passer ikke når man har senket plata.

Var det jeg tenkte.  :-\

Noen som har kjøpt matte som passer med nedfelt plate? Hvilken type matte passer?
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Pirat

#3
Jeg har kjøpt den man klipper til selv fra Jula. Passer rimelig greit med plata nede, men langt fra perfekt naturligvis :)


Finnøy (Arne Johan Larsen)

Det er "vingene" på matta mot åpningen på bagasjerommet som er problemet.
Faktisk tilsvarende på e-Soul, den nye matta har "vinger" som ikke passer når man har plata i nederste posisjon, men den gamle matta til Soul EV har ikke disse vingene og kan brukes.
Muligens den gamle Soul EV matta også kan passe til Kona?

TorT

Sendte en forespørsel til GytisAutek om de kunne levere en gummimatte til Kona, med gulvplaten senket, og her er svaret. 

Hvis flere melder sin interesse, så kanskje de lager den!


Hei!


Dette er en mulighet men per dags dato er det forliten etterspørsel for denne matten.
Om vi mottar flere forespørsler om dette produktet så har vi muligheten til og sette denne i produksjon :)

Med vennlig hilsen
Kundekonsulent
Arnas Rakauskas



Gytis Autek AS
Gevinglia 108
7517 Hell

E-post: post@gytisautek.no
Tel.: +47 45839590
Org.Nr.: 919602325 MVA

www.gytisautek.no
www.bilmatter.no








-----Opprinnelig melding-----
Fra:  [mailto:tothom@online.no]
Sendt: torsdag 25. juli 2019 14:38
Til: Gytis Autek AS Kundeservice
Emne: Re: SV: Kontaktskjema

Jeg er klar over det.

Jeg spør om dere kanskje også kunne tenke dere å lage en modell som passer når når bunnplaten er senket.

Jeg ville kjøpt den. Og det tror jeg en del andre også ville ha gjort.

Bagasjerommet på Kona er lite!

Sendt fra min iPad

batterimannen

Jeg er gira, men jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta. Kommer høsten med gjørme og slafs, så kan det godt hende jeg kjøper en selvklipp variant.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

TorT

Hvis du ønsker deg noe slikt, synes jeg du skal melde din interesse ovenfor produsent.
Selv om du kanskje kommer til å kjøpe noe annet, hvis det tar for lang tid før den kommer på markedet.

Det er jo ingen kjøpetvang, selv om en har vist interesse.

Og de kommer jo ikke til å lage denne versjonen uten at de føler det er interesse for det i markedet.

JEG

Sitat fra: Pirat på lørdag 29. juni 2019, klokken 20:06
Jeg har kjøpt den man klipper til selv fra Jula. Passer rimelig greit med plata nede, men langt fra perfekt naturligvis :)
Gjorde det samme, og er greit fornøyd.

batterimannen

Det er rart om det ikke skulle vært marked for det  ??? Nå er vel Kona den 5. mest solgte elbilen i Norge i år. De jeg vet om som har Kona kjører med gulvet i nedre posisjon...
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Milkplus

#10
Agreed! It's quite frustrating that the floor mat that came with the car doest fit with the trunk in the lowered position! Can someone please link to the Jula one mentioned above for us non-Norwegian speakers! Takk!

GJ

2020 - Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak
2019- Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.Brannoffer på Sola..
-Sandnes


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA