Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestillingsproblemer.

Startet av morrun, søndag 30. juni 2019, klokken 17:18

« forrige - neste »

morrun

Hei.
La denne først ut på generelt om tesla under annet innlegg, men det er vel her jeg snarest når noen som kan svare.
Har trøblet litt med å opprette teslakonto, men har lykkes nå. Skal bestille en modell 3 LR AWD med hengerfeste og vinterhjul(som så mange andre).

Når jeg fra innlogget "tilstand" prøver å trykke på fanen modell 3 øverst, i håp om å komme til bestilling; da får nettleser`n fnatt. Står bare og "spinner".
Skal man kjøpe seg en slik doning, må man tilsynelatende gjøre det fra ikke-innlogget tilstand eller?

Videre ser jeg at det ligger fire Inventory-biler med hengerfeste til salgs. En mørkegrå en med svart interiør er attraktiv, men der står ikke autopilot på utstyrslista. Jeg trodde ikke det var mulig jeg, å kjøpe modell 3 LR AWD med tilhengerfeste UTEN autopilot. Autopilot har jo vært standard siden FØR tilhengerfeste ble tilgjengelig?! Skjønn det den som kan! Gjør noen av dere?

Trykker man "kjøp" der, uten å være innlogga, skjer det tilsynelatende ikkeno`. Logger jeg meg inn først; ja da kommer jeg jo ikke inn på siden med Inventory-biler. Er fullt forvirra nå.
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

Motorwatt

Tror de har litt problemer nå. Prøvd med både Safari og Chrome. Samme problem.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Amoss

Fjern småkakene for (www.)tesla.com, så går det bedre.

Opplevde samme problem for noen dager siden. Testet også nå før jeg svarte, og fikk samme spinning som dere. Slettet småkakene og prøvde på nytt og alt i orden.

For ordens skyld:  Firefox/Linux.
Model S 85D

morrun

Takk for tipsene. Skal prøves når jeg kommer hjem. Hva tror dere om bilen jeg nevnte. Er det en LR AWD med hengerfeste uten autopilot. Finnes de?
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA